همشهری آنلاین: یک شرکت کلمبیایی برای بچه ها جلیقه ضدگلوله درست می‌کند.

تولید جلیقه ضدگلوله برای بچه ها

مالک شرکت، میگل کابایه رو گفت هرگز فکرش را هم نمی‌کرد بخواهند برای بچه‌ها لباس‌های محافظ تولید کنند تا این که بعد از ماجرای کشتار مدرسه ابتدایی سندی هوک در آمریکا درخواست‌هایی برای تولید این نوع لباس‌ها دریافت کردند.

او گفت:" بعد از تراژدی سندی هوک ما از مشتریان ای میل‌هایی دریافت کردیم که لباس‌های محافظ تقاضا کرده بودند چون می‌ترسیدند بچه‌هایشان را به مدرسه بفرستند."

بنا به گزارش آسوشیتدپرس، مدیر بازاریابی این شرکت کلمبیایی که جلیقه ضد گلوله تولید می‌کند اظهار داشت:"ما از سراسر آمریکا برای تولید لباس و وسایل محافظ کودکان پیام‌هایی دریافت کردیم".

محصولاتی که این شرکت تولیدشان را آغاز کرده عبارتند از جلیقه ضدگلوله سایز کودکان و نوجوانان،زیرپیراهنی محافظ و کوله پشتی‌هایی با محافظ بالستیک که می‌توانند مانند سپر عمل کنند.

این کالاها برای بچه‌های 8 تا 16 سال تولید می‌شوند و قیمت آنها از 150 دلار تا 600 دلار بسته به میزان پیچیدگی ساختشان است.

کابایه رو افزود :این کالاها برای بازار آمریکا ساخته شده نه بازار کشورهای لاتین. تمام طراحی‌ها و رنگ‌ها و همه چیزهای مربوط به آن با درنظر گرفتن بازار فروش در آمریکا انجام شده است."

یک توزیع کننده آمریکایی بنا به گفته رئیس این شرکت پیشتر برای دریافت کوله پستی-جلیقه کومبو و دیگر ابزار محافظتی سفارش داده است. او نام این شرکت را اعلام نکرد.

حدود 250 نفر در کارخانه کابایه رو که بیش از 20 سال است جلیقه ضدکلوله برا بزرگشال ها تولید می‌کند؛ کار می‌کنند.

کلمبیا خودش هم درگیر جنگ‌ها و درگیری‌های داخلی است که در نیم قرن گذشته کشته شدن بیش از هزاران نفر را درپی داشته است.

کد خبر 196819
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز