همشهری آنلاین: رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از پیگیری برای افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی خبر داد.

دکتر انوشیروان محسنی بندپی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیگیری برای افزایش سقف تسهیلات خرید و ساخت مسکن برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: در حال رایزنی با بانک‌های عامل تخصیص وام به اعضای هیات علمی هستیم تا بتوانیم سقف وام ساخت مسکن را از 40 میلیون تومان به 80 میلیون تومان و خرید را از 35 میلیون تومان به 70 میلیون تومان افزایش دهیم.

وی افزود: این موضوع از سوی ما در حال پیگیری است، ولی هنوز جوابی از بانک‌های عامل دریافت نکرده‌ایم.

محسنی بندپی ادامه داد: اعضای هیات علمی که 10 سال قبل وام گرفته‌اند و بازپرداخت وام آنها به اتمام رسیده است، می‌توانند مجددا نسبت به درخواست دریافت وام اقدام کنند.

رییس مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت در خصوص نحوه ارائه تسهیلات به اعضای هیات علمی، گفت: اعضای هیات علمی تمام وقت دانشگاه‌های علوم پزشکی هر پنج سال یک پایه تشویقی می‌گیرند و در این راستا اعضای هیات علمی که دارای مرتبه استادیاری هستند، به دانشیاری و از دانشیاری به استادی ارتقا می‌یابند.

وی افزود: همچنین اساتیدی که در تقویت روند آموزش، فرآیند نوینی طراحی کنند و آن فرآیند یک ترم دانشگاهی با موفقیت اجرا شود، یک پایه تشویقی خواهند گرفت.

کد خبر 197090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز