همشهری آنلاین: قائم مقام راه آهن جمهوری اسلامی ایران از برنامه ریزی برای حضور 9 شرکت مالک در سامانه جامع برنامه ریزی و نظارت بر فروش بلیت، تا قبل از پیش فروش بلیت‌های نوروزی خبر داد.

train

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از روابط عمومی راه‌ آهن، طالب زارع در نشستی با مدیران عامل شرکت‌های قطار مسافری به تشریح سامانه جامع برنامه ریزی و نظارت بر فروش بلیت پرداخت و گفت: با بهره گیری از این سامانه شرکت‌های مالک می‌توانند به طور مستقل برای فروش بلیت خود اقدام کنند.

وی افزود: نمایندگان کل، نمایندگان آژانس های مسافری و همچنین مالکان نقش مهمی در این سامانه ایفا می کنند و این سامانه به گونه ای طراحی شده است که آنها بتوانند عملکرد خود و دیگران را در 3 مرحله قبل، حین و بعداز فروش بلیت مشاهده کنند.

زارع گفت: علاوه بر مشاهده عملکرد، این سامانه قابلیت ارایه انواع گزارش های تحلیلی و آماری را دارد.

زارع تصریح کرد: راه آهن در تلاش است با راه اندازی این سامانه علاوه بر ایجاد همکاری و ارتباط قوی تر میان 3 بخش نمایندگان کل، مالکان و آژانس های مسافری با کنترل بیشتر در جهت افزایش بهره وری حرکت کند.

وی گفت: با وجود این سامانه و با درنظر گرفتن تقاضا در سیستم حمل و نقل ریلی می توان به توزیع عادلانه ظرفیت ها دراین حوزه کمک کرد.

قائم مقام راه آهن افزود: هر نرم افزاری که تولید می‌شود در مسیر تکاملی قرار می‌گیرد و در راه اندازی این سامانه تلاش شده است نیازهای اولیه و اساسی مورد توجه قرار گیرد تا علاوه بر ارائه خدمات بهتر و توزیع عادلانه ظرفیت‌ها، سرعت و دقت کار نیز بیشتر شود.

کد خبر 197473
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز