همشهری آنلاین: سرپرست جدید سازمان لیگ و عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در واکنش به استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی این باشگاه گفت که رویانیان در جلسات هیات مدیره هر چند جلسه یک بار استعفا می‌دهد.

مهدی تاج

به گزارش ایسنا، سرپرست جدید سازمان لیگ در نشست خبری  خود اعلام کرد برنامه لیگ برتر تا شش اسفند با توجه به برنامه‌ای که کی‌روش داده هیچ تغییری نخواهد کرد.

تاج افزود: از کفاشیان درخواست کرده‌ام مجمع سازمان لیگ به تعویق بیفتد تا در پست خود مستقر شوم، کفاشیان هم موافقت کرد. قرار است تعداد اعضای مجمع از یازده به پانزده نفر افزایش یابد.

تاج همچنین با رد شایعه برگزاری لیگ برتر در فصل بعد با 18 تیم گفت: از این فصل لیگ برتر 4/5 تیم سقوط می‌کنند. از آن سو دو تیم به طور مستقیم به لیگ برتر می‌آیند، تیم‌های دوم گروه‌های دوگانه دسته یک نیز پس از بازی پلی اف با تیم چهاردهم لیگ برتر دیدار خواهند کرد تا چهره آخرین تیم لیگ برتری مشخص شود.

وی در ادامه از انتخاب یک سخنگو برای سازمان لیگ خبر داد و گفت: با این کار دیگر مجبور نمی‌شوم که مدام مصاحبه کنم.

سرپرست جدید سازمان لیگ همچنین گفت: دو هیات آسیب‌شناسی برای لیگ‌های برتر و دسته یک تشکیل خواهیم داد که هیچ یک به سازمان لیگ وابسته نیستند ولی مشکلات این دو لیگ را استخراج می‌کنند، ضمن اینکه لیگ آزادگان از امروز زیرمجموعه لیگ برتر خواهد بود.

تاج ادامه داد: از این پس مجموعه تختی را به مجموعه کاری خود اضافه می‌کنیم و به باشگاه‌ها فشار می‌آوریم که علاوه بر استانداردسازی، آکادمی‌های خود را به صورت جدی ایجاد کنند.

وی همچنین گفت: من با لابی به سازمان لیگ نیامده‌ام هر چند روابطم با مسوولان وزارت ورزش خوب است و با آنها رفیق هستم.

تاج ادامه داد: سازمان لیگ نیروی جدیدی جذب نمی‌کند چون معتقدم حضور نیروهای زیاد در یک سازمان باعث ایجاد اختلاف بین آنها می‌شود. مهم این است که با کسانی که در اختیار داریم کارهای بزرگ انجام دهیم. سازمان لیگ به هیچ جا وابستگی نخواهد بود و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

سرپرست جدید سازمان لیگ برتر بار دیگر با تاکید بر لزوم تشکیل آکادمی باشگاه‌ها گفت: با جدیت این مساله را دنبال می‌کنم. من زمانی که در سپاهان بودم ورزشگاه نقش جهان را ساختم. من همچنین هشت بار به دادگاه رفتم و یک پرونده مفتوح هم ندارم.

تاج در ادامه اظهار کرد: یکی از کسانی که برای آمدن من به سازمان لیگ فشار آورد، عزیز محمدی بود و من قصد دارم بخشی از کارهای سازمان لیگ را به اتحادیه بسپارم. البته سازوکار این مساله باید مشخص باشد که در وظایف دو نهاد تداخلی ایجاد نشود.

وی همچنین در واکنش به تغییرات پی در پی مدیریت باشگاه‌ها گفت: من با این تغییرات موافق نیستم اما باید بپذیریم که باشگاه‌ها در حال خصوصی‌ شدن هستند و سهام‌داران‌ آنها تغییر می‌کنند. یکی از کارهایی که من در پی انجامش هستم این است که دفاتر مالی باشگاه‌ها را افشا کنم. این کار رنسانسی در وضعیت باشگاه‌ها ایجاد خواهد کرد.

مهدی تاج در ادامه نشست خبری درباره استعفای رویانیان نیز بیان کرد: رویانیان در هر چند جلسه هیات مدیره یک بار استعفا می‌دهد. او مدیر خوبی است و زحمت زیادی می‌کشد همچنین دید اقتصادی خوبی دارد اما باید طوری خرج کند که بقیه باشگاه‌ها آسیب نبینند.

وی همچنین درباره اختلافاتی که در گذشته با کفاشیان داشت توضیح داد: زمانی که نایب رئیس بودم درباره تیم جوانان، برداشتن علی دایی و آوردن فاتح تریم با کفاشیان مشکلاتی داشتم. اما من یک مدیر سازمانی بودم و هیچ موقع این اختلافات به بیرون درز نکرد و ارتباط‌مان بسیار صمیمی بود. من علیه هیات رئیسه هم هیچ صحبتی نمی‌کردم اما نظراتی داشتم. حتی زمانی که به صداوسیما می‌رفتم درباره تیم جوانان توضیح می‌دادم. با اینکه با هیچ کدام از تصمیم‌های کمیته جوانان موافق نبودم.

سرپرست سازمان لیگ همچنین درباره دریافتی‌اش از فدراسیون فوتبال تاکید کرد: من یک ریال هم از فدراسیون نگرفته‌ام و الان هم که در سازمان لیگ هستم نخواهم گرفت چون دندان اسب پیش‌کشی را نمی‌شمارند. زمانی که در اتحادیه بودم همین طور بود.

مهدی تاج در ادامه نشست خبری خود با رسانه‌ها اظهار کرد: من شرایط فوتبال ایران،‌ وضعیت باشگاه‌ها، میزان نقدینگی آن‌ها و... را مطلع هستم و همه چیز را درباره فوتبال‌مان می‌دانم. با علم به این قضیه چنین مسئولیتی را پذیرفتم. برای گرفتن این مسئولیت اصلا لابی نکرده‌ام و اهل چنین حرف‌هایی هم نیستم. یک ماه است کفاشیان با من صحبت می‌کند و دوستان دیگری هم آمدند و نهایتا جمع آن‌ها به این نتیجه رسیده بود که من به سازمان لیگ بیایم تا غائله‌ای که وجود دارد ختم به خیر شود و بتوانیم وارد فضای اجرایی کار شویم.

وی افزود: معتقدم می‌توانم برنامه‌های سازمان لیگ را با جمیع وظایف قدیمی که داشته و مسئولیت‌های جدیدش انجام دهم. بر این باورم که اگر این مجموعه خوب باشد یعنی فدراسیون خوب کار کرده است چون بیش از 90 درصد اتفاقات فوتبالی در کشور مربوط به اینجاست. از لیگ پویا، تیم ملی خوب بیرون می‌آید.

سرپرست جدید سازمان لیگ با تاکید بر اینکه اقتدارگرایی سرلوحه کارش در این مسئولیت خواهد بود گفت: برای انجام ماموریتم در سازمان لیگ می‌خواهم با اقتدار وارد شوم چون سازمان لیگ بدون اقتدار به هیچ دردی نمی‌خورد. همین امروز صبح پوشه‌ای دیدم که مربوط به اتفاقات لیگ دسته یک بود و در آنجا اتفاقات زیادی می‌افتد. ما باید کاری کنیم که شرایط لیگ دسته یک به لیگ برتر نزدیک شود. این سازمان در دوران عزیز محمدی قوام خوبی پیدا کرد. او به سازمان لیگ هویت داد که قطعا از تجربیات او استفاده می‌کنم. من هر جا هستم تقریبا عزیز محمدی هم هست! بهروان هم از زحمت‌کش‌ترین آدم‌های فدراسیون است. او 4 سال بامن در یک اتاق بود و هرگز بدگویی کسی را نکرد. در فوتبالی که واحسرتا است این روحیه خیلی خوب است. بهروان هم زحمت زیادی برای سازمان لیگ کشید.

وی با تاکید بر اینکه تمام ارکان سازمان لیگ باید هماهنگ با او کار کنند ادامه داد: بنده اعتقاد دارم از دربان سازمان لیگ تا تمام مسئولان رده بالای دیگر باید هماهنگ با من کار کنند. من آدم باهوشی هستم و خیلی از مسائل را می‌فهمم نباید هیچ کدام از آدم‌ها و بخش‌های سازمان لیگ زلفش با جای دیگری گره خورده باشد. یک سازمان مقتدر می‌تواند کارها را به خوبی انجام دهد. اجازه نمی‌دهم شخصی از سازمان لیگ با جایی مربوط شود. این‌ها آفت‌هایی است که نباید وجود داشته باشد. این را همه مدیران فوتبال به آن قائل بودند. اگر این جا هیاهو باشد، این هیاهو به جاهای دیگر فوتبال هم سرایت پیدا می‌کند. فضای سازمان لیگ باید آرام باشد. اگر دو روز هم سر کار بودی نباید دولا دولا مدیریت کنی. باید محکم و بااقتدار باشی. کفاشیان و سایرین همه این مسائل را پذیرفتند.

تاج گفت: دو کار عمده باید انجام دهیم اول اینکه با یک آرامش خوبی تمام باشگاه‌ها و تیم‌ها به دنبال نتیجه‌گیری فقط در زمین مسابقه باشند نه جای دیگری و هیچ چیز دیگری در نتایج تاثیری نداشته باشد. دوم اینکه تلاش می‌کنم امنیت روانی مناسبی برای باشگاه‌ها ایجاد شود. یعنی مجموعه ارکان سازمان لیگ وابستگی به هیچ جایی نداشته باشد و حتما میلی هم در این باره نباشد.

وی با بیان اینکه از عضویتش در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس استعفا داده است گفت: من استعفا داده‌ام هرچند برخی گفتند آن مسئولیت منافاتی با مسئولیت جدید شما ندارد اما من گفته‌ام چه داشته باشد و چه نداشته باشد در هر صورت به مصلحت نیست که من آنجا باشم. ما باید کاری کنیم که هیچ شائبه‌ای درباره ارتباط سازمان لیگ با هر باشگاهی به وجود نیاید.

تاج در ادامه نشست خبری گفت: عملکردهای ما و باشگاه‌ها باید بر اساس واقعیت‌ها باشد و گزارش‌های ارسالی به AFC باید واقعی باشد. من مطلعم خیلی از مسائل و گزارش‌ها در دفاتر باشگاه‌ها ثبت نمی‌شود. این‌ها باید ساختار و نظم درست و کاملی پیدا کند. وقتی جدول مسئولیت‌ها و کارهایی که باید در سازمان لیگ انجام شود را دیدم فهمیدم که باید خیلی کار کنیم.

وی به تاثیر عملکرد کمیته داوران و کمیته انضباطی در کار سازمان لیگ اشاره کرد و گفت: این دو بخش مهم در فدراسیون کار ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در کار کمیته داوران باید وحدت رویه و دوستی وجود داشته باشد. این موضوع را به کفاشیان هم گفته‌ام. من خودم مدتی رییس کمیته داوران بودم و به شرایط داوران آگاهم. همان موقع حقوق آن‌ها را از 130 هزار تومان به 500 هزار تومان افزایش دادم. همین طور کمیته انضباطی اگر جرایم را دیر اعلام کند، رسیدگی‌ها به موقع نباشد و... قطعا در کار ما اثر می‌گذارد. من همچنین در سازمان لیگ اعتقاد دارم نیروها نباید بیشتر شوند. بنابراین ما نیروی جدیدی نمی‌گیریم. قدیم در حمام وقتی کسی نمی‌رفت دلاک‌ها پشت خودشان را کیسه می‌کشیدند. نیرو که زیاد باشد بین خودشان اختلاف می‌افتد و آن وقت ما باید کمیته حل اختلاف هم تشکیل دهیم.

تاج گفت: قرار بود مجمع سازمان لیگ برگزار شود اما من از کفاشیان خواستم مدتی در کارم مستقر شوم و بعد این کار انجام شود و او هم پذیرفت. تعداد اعضای مجمع را از 11 عضو به 15 عضو افزایش دهیم و آن‌ها 4 عضو هیات رییسه را انتخاب می‌کنند که با بنده می‌شوند 5 نفر و کاملا مستقل کارمان را ادامه می‌دهیم. این‌ها کارهای نیمه تمامی بود که از زمان عزیز محمدی و بهروان بود که بخشی از آن انجام شده و بخشی باقی مانده است و من تلاش می‌کنم آن را به سرانجام برسانم. ما همچنین دو هیات آسیب شناسی بررسی وضعیت لیگ برتر و لیگ دسته یک تشکیل می‌دهیم که اعضای آن مستقل از سازمان لیگ کار خواهند کرد. همچنین تصمیم دارم یک سخنگو هم برای سازمان لیگ انتخاب کنم که پاسخگوی سوالات و ابهامات باشد که دیگر نیاز نباشد همه موارد را من جواب دهم.

سرپرست جدید سازمان لیگ درباره تعامل با کارلوس کی‌روش و برنامه‌های تیم ملی نیز اظهار کرد: در جریان کار کی‌روش بودم. معتقدم جام حذفی باید در همه دوره‌ها برگزار شود و هر گونه‌ای شبهه‌ای در این باره از بین برود. با وجود مسابقه‌هایی که در جام حذفی امسال داریم و همچنین برنامه‌های تیم ملی می‌توانم بگویم که برنامه مسابقه‌های لیگ تا هفته بیست و هفتم یعنی 6 اسفند هیچ تغییری نخواهد داشت ما به خاطر برنامه‌های تیم ملی محدودیت زمانی داریم و امروز صبح اولین چیزی که جلوی من گذاشتند درخواست‌های کارلوس کی‌روش بود. اما از طرفی اعتقاد دارم اگر ما بخواهیم همه بازیکنانی که کی‌روش بخواهد را به او بدهیم و با آن شرایط لیگ برگزار شود نمی‌توان این کار را کرد و مسابقه‌های خوبی نخواهد شد. تلاش می‌کنیم راهکاری برای این قضیه پیدا کنیم.

وی همچنین گفت: با شورای تامین و مسئولان مختلف صحبت می‌کنم که ورزشگاه تختی به مجموعه کاری‌مان اضافه کنیم همچنین با استاندار البرز و مسئولان شورای تامین هم صحبت می‌کنم تا از این پس شاهد برگزاری مسابقه‌های سایپا در استادیوم کرج با هر تیمی باشیم.

در این بخش از جلسه علی کاظمی دبیر سازمان لیگ با درخواست تاج به جمع حضار اضافه شد که تاج گفت: او 100 سال تجربه است و یکی از موثرین اجرای برنامه‌های سازمان لیگ است.

تاج در این قسمت از هر گونه وابستگی به رسانه‌ی خاصی اعلام برائت کرد و گفت: من هیچ وابستگی به رسانه‌ها، سایت‌ها، روزنامه‌ها و... ندارم هرچند همه آن‌ها را می‌شناسم، مدیران ورزشی و حتی تمام مدیران اصلی آن رسانه‌ها را هم می‌شناسم. همه آن‌ها را دوست دارم و با هم رفیق هستیم. اما در رسانه فقط کافی است به یکی چک و چوله نگاه کنی متهم می‌شوی! من همه این‌ها را می‌فهمم به خاطر همین هم از همه رسانه‌ها خواستم اولین صحبت‌هایم در مورد مسئولیت جدید در اینجا و با حضور نمایندگان تمامی آن‌ها باشد تا هیچ دلخوری به وجود نیاید و تلقی جانبدارانه‌ای هم به وجود نیاید. به هر حال هر چیزی را هم نمی‌شود در رسانه مطرح شود.

تاج همچنین با تاکید بر اینکه اعمال فشار برای رفتن و ماندن تیم‌ها در لیگ برتر منطقی نیست و نباید وجود داشته باشد گفت: امسال به نوعی 4/5 تیم از لیگ برتر حذف می‌شوند. بدین ترتیب که تیم‌های 18، 17 ، 16 و 15 به صورت مستقیم به لیگ دسته یک می‌روند و تیم چهاردهم هم با برنده تیم‌های دوم لیگ دسته یک مسابقه پلی‌آف را برگزار می‌کند. دو تیم هم که به طور مستقیم به لیگ برتر می‌آیند و لیگ 16 تیمی را تشکیل خواهند داد.

تاج در ادامه وارد مرحله سوالات خبرنگاران شد و پاسخ‌هایی را به این سوالات داد. او گفت: من جزو 5 موسس سازمان لیگ برتر هستم و با شرایط تشکیل این جا از خرید ساختمان گرفته تا... بیگانه نبودم. من روابطم با وزارت ورزش و شخص وزیر خوب است و با مدیران آن‌ جا رفاقت دارم. اما هیچ لابی برای حضورم در اینجا صورت نگرفته است. من نایب رییس اول فدراسیون بودم و الان مسئولیت نایب رییسی دوم را به نوعی گرفته‌ام. آدم برای رفتن از نایب رییسی اول به نایب رییسی دوم که لابی نمی‌کند. ضرورتی ایجاد شد و از بنده خواستند و نهایتا پذیرفتم.

وی با بیان اینکه موافق تغییرات پی‌درپی در بحث مدیریتی فوتبال و باشگاه‌ها نیست گفت: اوج بازی‌های تیم ملی ما در خردادماه است. من موافق تغییرات مدیریتی نیستم. از طرفی در باشگاه‌ها قرار است خصوصی‌سازی جدی صورت گیرد و صاحبان سهام‌ها عوض می‌شوند. دفاتر مالی‌شان روشن می‌شود و من این دفاتر را افشا می‌کنم. باید منابع درآمدی و هزینه‌ای آن‌ها به هم بخورد. اگر این اقدامات صورت بگیرد، یک رنسانس عظیمی در فوتبال باشگاهی ما ایجاد می‌شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از عزیز محمدی استفاده خواهید کرد گفت: یکی از کسانی که فشار می‌آورد من این مسئولیت را بپذیرم عزیز محمدی بود. قطعا از او استفاده می‌کنم. باید ببینیم چه کاری را می‌توانیم به اتحادیه فوتبال بدهیم که با قوانین خودمان و مسئولیت‌هایی که داریم تداخل نداشته باشیم وگرنه هر کاری با تعامل و تفاهم حل می‌شود. من آدم آرامی هستم و اهل گرفتن تصمیم‌های آنی و لحظه‌ای نیستم.

تاج همچنین درباره استعفای رویانیان گفت: او چندین بار استعفا داد. تقریبا هر سه جلسه یک بار او در هیات مدیره استعفا می‌دهد! به نظرم رویانیان برای فوتبال زحمت کشیده و دید اقتصادی خوبی دارد. رویانیان پول درآوردن را بلد است اما در خرج کردن باید جوری کار کند که به بقیه تیم‌ها آسیبی نرسد. او مدیر خوبی است و موافق رفتن او نیستم.

وی در پاسخ به این سوال که پیش از مجمع اسفند 90 اختلافات‌تان با کفاشیان علنی شد چرا بعد از 10 ماه سکوت دوباره برگشتید و با او کار می‌کنید گفت: اختلافات ما با کفاشیان بیشتر سر تیم جوانان، برداشتن علی دایی از سرمربی‌گری تیم ملی و آمدن فاتح تریم بود. ما با هم اختلاف داشتیم اما اختلاف سلیقه بود. من یک مدیر سازمانی هستم و نمی‌توانید سندی پیدا کنید که علیه هیات مدیره صحبت کرده باشم و نظرم را یک جانبه جلو ببرم. حتی رفتم در تلویزیون و درباره برنامه‌های جوانان صحبت کردم. با وجود آنکه با یک یک آن‌ها موافق نبودم.

تاج گفت: من زمانی که در فدراسیون بودم و چه حتی همین الان یک ریال پول نگرفته و نخواهم گرفت. بنابراین اسب پیش‌کش که دندان‌هایش را نمی‌شمارند. اتحادیه هم که بودم همین طور بود. اختلاف سلیقه با کفاشیان وجود داشت اما پیش از انتخابات مجمع اعضا گفتند یا کفاشیان یا تاج که من آن زمان به دلایلی مصلحت دیدم نباشم. بعد هم که رفتم یک مصاحبه علیه هیچ کسی انجام ندادم. تیم ملی می‌باخت به من زنگ می‌زدند اما من صحبتی نمی‌کردم. الان هم همان طوری که گفتم لابی نکردم که از نایب رییسی اول به نایب رییسی دوم بیایم. 30 سال است در فوتبال کار می‌کنم حالا که متولد نشده‌ام. پنجاه و چند سال سن دارم.

وی در پاسخ به این سوال که یکی از ضعف‌های سازمان لیگ در دوران بهروان حل نکردن موضوع حق پخش تلویزیونی بود آیا برای آن برنامه‌ای دارید گفت: به هیچ وجه قبول ندارم که بهروان ضعیف عمل کرده است. من آدم معتدلی هستم و با صداوسیما هم رابطه خوبی دارم. اما باید بپذیریم خیلی از کانال‌های درآمدی سر جای خودش قرار نگرفته است. همه ما می‌دانیم که پولی که باشگاه‌ها دریافت می‌کنند از دولت است. مثلا می‌شد تمام دستگاه‌هایی که می‌خواهند به باشگاه‌ها پول بدهند، آن را به صداوسیما داده و صداوسیما به اضافه مبلغ حق پخش آن را در قالب حق پخش تلویزیونی باشگاه‌ها به ما بدهد. راه‌ها باید قانون‌مند باشد. اگر هر چیزی سر جایش خودش باشد، مشکلات کمتر می‌شود.

وی در واکنش به سوالی مبنی بر اینکه ستاد منشور اخلاقی را ادامه فعالیت خواهد داشت گفت:‌از نظر من بازیکنانی که میلیاردی پول می‌گیرند باید تعهدات اخلاقی داشته باشند، اما پیگیری و کنترل شرایط اخلاقی آن‌ها را از طریق فعالیت منشور اخلاقی مناسب نمی‌دانم. راهکارهای کنترل دیگری در سازمان لیگ در حال بررسی است. هرچند این کار وظیفه اول، دوم و سوم باشگاه‌ها است و ما در ماموریت‌های بعدی ورود می‌کنیم.

وی در واکنش به اینکه بهتر نبود تا مجمع فدراسیون صبر می‌کردید و بعد فدراسیون شما را به عنوان سرپرست سازمان لیگ معرفی می‌کرد، گفت: من بهروان را دوست دارم اما مشکلاتی درست شده بود و سازمان بازرسی هم مهلتی را تعیین کرده بود. حرفش درست بود چون می‌گفت من قبلا گفته بودم انتخابات را برگزار نکنید. خوشحالم کفاشیان هم دیروز با صراحت لهجه گفت ما اشتباه کردیم مجمع را برگزار کردیم. سازمان لیگ یک رکن بازدارنده است و وارد شرایطی که آن‌ها تعیین کرده بودند نمی‌شوم اما فدراسیون به ناچار الان باید چنین اقدامی می‌کرد.

وی در واکنش به اینکه معمولا در فوتبال ما سرپرست یعنی رییس بعدی آیا این اقدام در فاصله یکی، دو مانده به برگزاری مجمع شائبه‌هایی را به وجود نمی‌آورد گفت:‌ شما که من را می‌شناسید. همین مجمع به من رای داد که نایب رییس اول فدراسیون شدم آدم‌های مجمع هم که تغییر نکرده‌اند. من هم در این مدت کاری نکرده‌ام که عده‌ای بخواهند ناراحت شوند. ضمن اینکه به این موضوع توجه داشته باشید من از کجا به کجا آمده‌ام.

وی همچنین در بحث اختیارات سازمان لیگ هم خاطرنشان کرد: با صحبت‌هایی که انجام شد، برای واگذاری تمام اختیارات واقعی سازمان لیگ به این سازمان تفاهم کردیم. من از الان بحث دوستی و ارتباطم با عزیز محمدی و همچنین وزیر ورزش را گفتم که اگر فردا ملاحظاتی شد نگویند مثلا وزارت ورزش لابی کرده است. من قسم می‌خورم هیچ لابی در کار نبود.

تاج درباره تغییراتی که در باشگاه‌ها پس از قانون منع فعالیت دو شغله‌ها به وجود می‌آید توضیح داد: البته این قانون را مجلس تصویب کرده اما هنوز شورای نگهبان آن را تایید نکرده است. به هر حال اگر این قانون به صورت نهایی تصویب شود، ماجراهایی برای باشگاه‌ها ایجاد می‌شود و البته باشگاه‌های ما که الان نه کاملا خصوصی هستند و نه دولتی و چیزی بین این دو هستند، تغییراتی در بحث مدیریتی‌شان به وجود می‌آید. با خصوصی شدن کامل باشگاه‌ها شرایط مدیریتی جدیدی برایشان به وجود می‌آید. هرچند الان کاملا خصوصی نیستند و اگر قانونی تصویب شود می‌تواند تغییراتی را در بحث مدیریت ایجاد کند.

تاج در واکنش به اینکه آیا قرار است سازمان لیگ به فدراسیون پول بدهد گفت: صاحبان درآمد سازمان لیگ باشگاه‌ها هستند. البته سازمان لیگ و فدراسیون مراودات زیادی با هم دارند و حتی سه عضو مجمع سازمان لیگ از فدراسیون هستند. رییس مجمع، رییس فدراسیون است اما نهایتا معتقدم کار درستی نیست که ما پول باشگاه‌ها را به جاهای دیگر بدهیم.

وی درباره جابه‌جایی در مسئولیت مدیر روابط عمومی سازمان لیگ و اینکه چرا حجت‌الله بهمنی را برداشته و تهرانی را جایگزین او کردید گفت: تهرانی پیشنهاد کفاشیان بود و او نظر من را درباره‌اش خواست که من هم گفتم بسیار انسان خوبی است. حتی تهرانی به من گفت اگر ناراحت هستید من بروم اما من او را تایید کردم. اما به او گفتم که باید با من هماهنگ باشد. بهمنی هم انسان خوب و فعالی است و در بخش‌های دیگر سازمان لیگ به ما کمک خواهد کرد.

کد خبر 198046
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز