همشهری آنلاین: نمایشگاهی از آثار عکاسی گروه نوجوانان موسسه خیریه مهر ایرانیان از روز پنجشنبه 10 اسفندماه جاری در گالری اکو برگزار می‌شود.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش فارس، این نمایشگاه دربرگیرنده 60 قطعه عکس رنگی در اندازه 50 در 70 سانتیمتر از شش هنرجوی تحت پوشش این موسسه است که با سفر به شهرهای اصفهان، کلاردشت، ماسوله، ابیانه، همدان، اردبیل، بندرانزلی و کیش عکاسی را به شکل کارگاهی آموخته‌اند.

آثار ارایه شده در این نمایشگاه نماهایی از شهر شیراز است که در ششمین نمایشگاه گروهی فرزندان این موسسه جای گرفته است.

نگار مرادی 14 ساله، ملیکا فیض الهی 10 ساله، نسترن داوردوست 13 ساله، نگین مرادی 13، سپیده رحمانی مقدم 13 ساله، عسل شرف زاده 13 در این نمایشگاه ارایه می‌شود.

موسسه خیریه مهر ایرانیان با تلاش و همیاری جمعی از نیکوکاران فعالیت خود را با هدف نگهداری شبانه روزی از دختران بی‌سرپرست و حمایت از خانواده‌های نیازمند آغاز کرده است.

این خیریه از معدود خیریه‌هایی است که به فرزندان آموزش‌هایی همچون زبان انگلیسی، موسیقی، قرآن، خوشنویسی، حافظ خوانی، کامپیو‌تر، عکاسی، تئا‌تر، شنا، نقاشی، شطرنج ارائه می‌شود.

فرزندان این موسسه در طول 7 سال در زمینه عکاسی زیر نظر مدرسانی چون حسن سربخشیان، مریم زندی، نیوشا توکلیان، محمود عبدالحسنی، محمود مروتی و رسول اولیازاده فعالیت دارند.

کلاس‌ عکاسی آنها یک روز در هفته‌ برگزار می‌شود و عکس‌ها برای نمایشگاه‌ها در طی سفرهایی به ماسوله، کلاردشت، اصفهان، ابیانه، همدان، اردبیل، بندر انزلی، کیش، شیراز تهیه شده‌است.

این نوجوانان تاکنون پنج نمایشگاه عکس در سال‌های متوالی در فرهنگ سرای ملل و فرهنگ سرای نیاوران برگزار کرده‌اند و آثارشان در سیزدهمین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی عکاسی در کشور آلمان به نمایش گذاشته شد.

نمایشگاه یادشده تا 17 اسفندماه جاری همه روزه به جز شنبه‌ها، از ساعت 10 تا 19 در گالری اکو واقع در خیابان شهید موحددانش(اقدسیه)، کوچه ناز، شماره 10 برپا است.

 

کد خبر 203139

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز