همشهری آنلاین: معاون سیما درباره عدم حضور مهران مدیری در تلویزیون با بیان اینکه برخی از دوستان دغدغه‌های دیگری دارند، اعلام کرد: ما کارگردان غایبی نداریم و کسی از نظرمان ممنوع نیست.

مهران مدیری - رضا عطاران

نشست خبری علی دارابی معاون سیما درباره ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه‌های سیما در تالار تشریفات مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد. مهمترین اظهارات دارابی به نقل از مهر در زیر آمده است:

  • {درباره عدم حضور هنرمندانی چون مهران مدیری و رضا عطاران در شبکه‌های سیما} "بزنگاه" ساخته رضا عطاران از جمله آثاری بود که در جشنواره جام جم مورد نقد قرار گرفت ما در رای داوران مداخله‌ای نکردیم اما خود من حساس شدم که چطور هیچکدام از آنها به چنین آثاری رای نداده‌اند و مشخص شد آنها نقدهای فوق العاده جدی به این آثار داشتند. اما از "وضعیت سفید" که جوایز را درو کرد قاطعانه و با استدلال دفاع می‌کردند.
  • درباره عدم حضور اشخاص نام برده نیز باید بگویم برخی از دوستان دغدغه‌های دیگری دارند و در حوزه‌های متفاوتی مشغول به کار هستند اما ما ملاحظات و ضوابطی داریم که براساس آنها دست به تولید می‌زنیم.
  • ما کارگردان غایبی نداریم و کسی از نظرمان ممنوع نیست.
  • در برخی از سریال‌های خارجی اشکالات جدی از نظر مبانی فرهنگی و ارزش‌ها وجود دارد و ما هم نمی‌خواهیم پخش آنها را قطع کنیم بلکه در تلاشیم مردم که شایسته بهترین‌ها هستند، آثار مطلوبشان را ببینند.
  • ما باید کمک کنیم جامعه به شرح صدر و مداوای بیشتری برسد در این زمینه رسانه ملی مورد تقدیر رهبر انقلاب بوده و همواره در این راستا می کوشد.
کد خبر 204796
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز