یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: در ویژه‌نامه‌ی نوروزی ۲۴ بخش‌هایی برای مرور سینمای ایران، سینمای دنیا و تلویزیون در سال ۹۱ در نظر گرفته شده است. در این صفحات فیلم‌ها، چهره‌ها و لحظات برگزیده‌ی سینما و تلویزیون در سالی که گذشت معرفی شده‌اند.

24

در ویژه‌نامه‌ی نوروزی ۲۴ بخش‌هایی برای مرور سینمای ایران، سینمای دنیا و تلویزیون در سال ۹۱ در نظر گرفته شده است. در این صفحات فیلم‌ها، چهره‌ها و لحظات برگزیده‌ی سینما و تلویزیون در سالی که گذشت معرفی شده‌اند.

دوازدهمین شماره‌ی مجله‌ی ۲۴ که شماره‌ی پیاپی ۳۸ محسوب می‌شود با یک هدیه‌ی نوروزی منتشر شد. بهروز افخمی، مسعود فراستی، امید روحانی، مجید اسلامی، سعید عقیقی، آرش خوش‌خو، حسین معززی‌نیا، نیما حسنی‌نسب، احسان خوش‌بخت، روبرت صافاریان و حبیبه جعفریان در این پرونده ۲۰ تک‌نگاری درباره‌ی ۲۰ کارگردان بزرگ تاریخ سینما نوشته‌اند و دلایل اهمیت آن‌ها را از نقطه نظر کارگردانی توضیح داده‌اند. عکس‌های تماشایی از کارگردان‌ها و اطلاعات و نقل‌قول‌های جذاب آن‌ها هم بخشی دیگر از مطالب این پرونده است.

در صفحات گفت‌وگوی ماه این شماره از ۲۴ مصاحبه‌ی همایون اسعدیان با شهاب حسینی درباره‌ی بازی در حوض نقاشی منتشر شده است. تصویر روی جلد مجله به همین مناسبت به عکسی از شهاب حسینی اختصاص یافته است.

در ویژه‌نامه‌ی نوروزی ۲۴ بخش‌هایی برای مرور سینمای ایران، سینمای دنیا و تلویزیون در سال ۹۱ در نظر گرفته شده است. در این صفحات فیلم‌ها، چهره‌ها و لحظات برگزیده‌ی سینما و تلویزیون در سالی که گذشت معرفی شده‌اند. منتقدان هم در جدول ستاره‌ها آثار شاخص سینمای ایران و دنیا در سال اخیر را ارزشگذاری کرده‌اند. آن‌ها در بخش صفحات سینمای دنیا یادداشت‌هایی درباره‌ی فیلم‌های دیدنی و ناامید‌کننده‌ی سال ۲۰۱۲ نوشته‌اند. مسابقه‌ی سینمایی هم از دیگر مطالب ویژه‌نامه‌ی نوروزی ۲۴ است.

در بخش گزارش سینمای ایران شماره‌ی فروردین مجله‌ی ۲۴ مطالبی از مجید اسلامی و سعید قطبی‌زاده درباره‌ی فیلم‌های به‌نمایش درآمده در جشنواره‌ی فیلم فجر و جمع‌بندی جشنواره‌ی امسال منتشر شده است. در بخش گزارش سینمای دنیا هم مجموعه مطالبی درباره‌ی هشتاد و پنجمین دوره‌ی مراسم اسکار به چشم می‌خورد. فهرست برندگان، بررسی شیوه‌ی برگزاری اسکار امسال، معرفی کودکانی که نامزد اسکار بازیگری شده‌اند، نگاهی به سرنوشت کاری فیلمسازان برنده‌ی اسکار و بررسی اسکار امسال و مسئله‌ی سیاست از دیگر مطالب این گزارش است.

کد خبر 206857
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز