همشهری آنلاین: تیم فوتبال رئال مادرید مقابل میزبان خود گالاتاسرای شکست خورد اما به لطف نتیجه دور رفت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

C.Ronaldo

از دور برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیم فوتبال گالاتاسرای در ورزشگاه خانگی خود، تلکام آرنا استانبول در حالی میزبان رئال مادرید اسپانیا بود که در بازی رفت در سانتیاگو برنابئو با نتیجه سنگین 3 بر 0 شکست خورده بود.

به گزارش فارس،این بازی در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود گالاتاسرای به پایان رسید.

این بازی با حملات سنگین رئال روی دروازه گالا آغاز شد و رونالدو موفق شد در دقیقه هشتم دروازه تیم ترکیه‌ای را باز کند تا امیدهای کمرنگ گالا باز هم کمرنگ‌تر شود.

نیمه دوم را گالاتاسرای توفانی آغاز کرد و در دقیقه 58 امانوئل ابوئه با شوتی زیبا از بیرون محوطه جریمه دروازه رئال را گشود و بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه 71 اسنایدر روی حرکتی زیبا گل دوم را وارد دروازه رئال کرد و یک دقیقه بعد این دروگبا بود که روی اشتباه واران گل سوم را زد تا امیدها به اردوی گالاتاسرای بازگردد.

اما رونالدو در دقیقه 91 موفق شد گل دوم رئال را به ثمر رسانده و رئال بتواند علی‌رغم این شکست به دور بعدی راه پیدا کند.
همچنین تیم فوتبال بورسیا دورتموند آلمان سه‌شنبه شب (20 فروردین) در ورزشگاه خانگی خود در حالی میزبان مالاگای اسپانیا بود که در بازی رفت دو تیم به تساوی بدون گل رضایت داده بودند.

این دیدار در نهایت با حساب 3 بر 2 به سود دورتموند به پایان رسید.

خواکین در دقیقه 25 مالاگا را یک بر صفر پیش انداخت اما در دقیقه 40 لواندوفسکی بازی را به تساوی کشاند.

گل دقیقه 82 الیسو امیدهای دورتموند را به یاس تبدیل کرد تا این تیم برای صعود یه نیمه نهایی نیاز به 2 گل داشته باشد.

در حالی که به نظر می‌رسید مالاگا با این نتیجه صعود خواهد کرد، به یک‌باره به فاصله یک دقیقه دورتموند با 2 گل رویس و سانتانا در دقایق 90 و 91 موفق شد 3 بر 2 پیش افتد.

دورتموند با این برد موفق شددر مجموع دو بازی رفت و برگشت مالاگا را حذف کرده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

 

کد خبر 208395
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز