چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: سپاهان و الاهلی در ادامه رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در گروه C از ساعت 22:15 در ورزشگاه اختصاصی الاهلی عربستان برابر هم قرار گرفتند.

میزبان با تک گل مصطفی عباس در دقیقه 44 تیم پیروز نیمه اول در برابر سپاهان بود.

در اوایل دیدار شاگردان کرانچار مسلط‌تر بازی را آغاز کردند و چندین موقعیت نیز داشتند اما نتوانستند به گل برسند. در ادامه تیم میزبان فرصت‌هایی روی دروازه شهاب گردان خلق کرد که در دقیقه پایانی روی اشتباه گردان و احسان حاج‌صفی، الاهلی در دقیقه 45 توسط مصطفی عباس به گل رسید تا در پایان نیمه اول نماینده عربستان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

در نیمه دوم سپاهان سه گل دیگر در دقایق 50 و 67 و 90 توسط مصطفی عباس، برونو سزار و بدر الخمیس دریافت کرد.

سپاهان با این باخت با همان 3 امتیاز در رده سوم جدول ماند. الاهلی با کسب 12 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و الغرافه با 9 امتیاز در رده دوم جای گرفته است.

با احتساب این نتیجه الغرافه در صورت کسب یک امتیاز دیگر صعودش به مرحله بعد قطعی می‌شود. بدین ترتیب زردپوشان اصفهانی که همیشه در آسیا عملکرد خوبی داشته‌اند در آستانه حذف از لیگ قهرمانان قرار گرفتند.

سپاهان با توجه به فشردگی بازی‌هایش در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا در این دیدار همانطور که کرانچار اعلام کرده بود با ترکیبی متفاوت در میدان حاضر شد و به بسیاری از بازیکنان اصلی خود استراحت داد.

کد خبر 208523
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز