همشهری آنلاین: علی پروین گفت: پس از دیدار گزینه‌های مختلف با رویانیان و من، هیئت‌مدیره پرسپولیس سرمربی را مشخص خواهد کرد.

علی پروین

علی پروین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در خصوص برخی انتقادها از وی اظهار داشت:‌ اشکالی ندارد انتقادها را همیشه به جان خریده‌ام و می‌خرم تا پرسپولیس سربلند و موفق شود. آن چه اهمیت دارد این است که مردم همه چیز را بدانند و من هم برای رضایت آنها تلاش می‌کنم نه فردی دیگر.

وی افزود:‌ واقعاً رویانیان زحمت زیادی کشیده و زیر فشار زیادی است. قرار شد مانند چند روز گذشته امروز هم با گزینه‌هایی صحبت کنیم و پس از جمع‌بندی‌ها انجام شده هیئت مدیره با تشکیل جلسه‌ای سرمربی قرمزپوشان را انتخاب و معرفی کند. فکر می کنم تا دوشنبه تکلیف این موضوع روشن شود.

پروین ادامه داد: می‌دانیم که وقت کم است اما باید بهترین انتخاب را داشته باشیم و از هواداران می‌خواهم که نگران نباشند سردار و من شب و روز در حال تلاش هستیم.

رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در مورد گزینه‌های پرسپولیس نیز گفت: پیروانی و درخشان و سه نفر دیگر از گزینه‌های ما هستند که با آنها صحبت و درباره برنامه‌هایشان حرف می‌زنیم به امید خدا با هرکدام به توافق رسیدیم آن را در هیئت مدیره تصویب و انتخاب خواهیم کرد تا مشکلی پیش نیاید. ما باید وسواس خاصی برای انتخاب‌هایمان داشته باشیم تا امسال با کمک سردار یک پرسپولیس خوب و قبراق داشته باشیم البته قبلی‌ها هم زحمات زیادی برای این تیم کشیده‌اند.

کد خبر 213642
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز