سه‌شنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۴:۴۹
۰ نفر

اصفهان: نماینده مردم مبارکه در مجلس گفت: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی در یک برنامه ناعادلانه برای افزایش پرواز استان‌های دیگر، تعداد پروازهای اصفهان به تهران و برعکس را کاهش داده است.

کاهش پروازهای اصفهان و تاخیرهای مداوم

علی ایرانپور در گفت‌وگو با ایمنا با انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در این خصوص، تأکید کرد: این وزارتخانه نباید به قیمت اضافه کردن پروازهای یک استان از تعداد پروازهای آن و منطقه‌ای دیگر کم کند. وی با اشاره به اینکه اصفهان با وجود وسعت دچار بی‌عدالتی و تبعیض در تعداد پروازهایش شده است، تأکید کرد: وزیر شهرسازی باید پاسخگوی افزایش قیمت بلیت‌های خارجی بدون رشد کیفیت و همچنین کاهش تعداد پروازهای اصفهان و تأخیرهای مداوم آن باشد.

وی با انتقاد از تأخیر یک یا دوساعته پروازهای اصفهان به تهران یادآور شد: اگر تأخیر این پروازها به‌دلیل خرابی هواپیما‌ یا ایرادات فنی است باید به‌زودی اصلاح شود. ایرانپور تأکید کرد: متأسفانه امروز به‌دلیل افزایش قیمت پروازها و کاهش کیفیت آنها، استفاده مردم از سفرهای هوایی کاهش یافته است. گفتنی است در ماه‌های اخیر افزایش بی‌سابقه قیمت بلیت هواپیما، سبب کاهش سفرها و تورهای زیارتی در اصفهان شده به‌طوری که تعداد زوار هوایی مشهد و عتبات را از سوی این استان حدود
70 درصد کاهش داده است.

کد خبر 214095

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز