همشهری آنلاین: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت : شهرداری تهران همانند سال های گذشته ، با تمام توان خود در برگزاری هر چه بهتر مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) حضور خواهد داشت.

به گزارش همشهری آنلاین، مجتبی عبداللهی با بیان این مطلب به شکل گیری کمیته‌های شهرداری در ستاد ارتحال اشاره کرد و افزود : در مراسم سال جاری ، کمیته ها با نگاه تخصصی تر افزایش یافته و 7 کمیته در این خصوص فعالیت خواهند کرد .

وی اظهار کرد : هماهنگی و امور مناطق و سازمان‌ها، خدمات ایمنی، ترافیک، درمان و.. از جمله این کمیته هاست که جلسات هماهنگی آنها از فروردین ماه آغاز شده است .

معاون خدمات شهری شهرداری همچنین از به کارگیری توان و ظرفیت نیروهای بسیج شهرداری و شهریاران جوان خبر داد و گفت: این نیروها در امر راهنمایی زائران تهرانی و شهرستانی که در مراسم شرکت می‌کنند فعالیت خواهند کرد همچنین ستاد گمشدگان نیز توسط این نیروها، به زائران خدمات ارائه خواهد داد.

عبدالهی در ادامه از تقسیم بندی محدوده حرم مطهر به 21 پهنه خبر داد و افزود: در این پهنه‌ها براساس تقسیم بندی،اقدامات عمرانی و خدمات شهری به انجام رسیده است، یک پهنه نیز در محدوده جماران ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: در 6 پهنه در نظر گرفته شده در محدوده حرم مطهر نیز فرهنگسرا برای اجرای برنامه‌های فرهنگی، برگزاری مسابقات و محصولات فرهنگی با موضوع اندیشه و شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی دایر خواهد شد.

معاون خدمات شهری شهرداری از درنظرگرفتن 10 نقطه برای پذیرایی از زایران نیز خبر داد و افزود : در محدوده حرم مطهر ، فضای پارکینگ برای زائران نیز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 217102
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز