همشهری‌آنلاین: رییس جمهور در پیامی با تبریک انتخاب حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به عنوان رییس جمهور منتخب ملت ایران گفت: امیدوارم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد ملت عزیز فرصت خدمتگزاری و تلاش برای استقرار عدالت و آبادانی کشور بیش از پیش مهیا گردد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه

ملت عزیز و آرمانی ایران در طول تاریخ با باوری عمیق به دنبال استقرار حق و عدالت در جهان بوده است و در هر فراز، متناسب با شرایط و مقتضیات، تصمیمات سرنوشت ساز گرفته است.

رویداد مهم انتخابات بیست و چهارم خرداد نود و دو را به ملت شریف، مقام معظم رهبری و منتخب محترم ملت تبریک می گویم.

اینجانب همواره به ظرفیت های عظیم و بی پایان ملت ایران برای ایجاد تحول و تعالی عمیقاً باور داشته و معتقدم که توانمندی‌ها و استعدادهای ذاتی و شگرف ملت ایران بسیار بالاتر و بیشتر از فرصت های پدید آمده بوده است. معتقدم با اعتماد و باور به ملت ایران و احترام به سلایق و علایق گوناگون می توان همه قله های افتخار را فتح کرد و کشور را در بالاترین سطح از رفاه و پیشرفت جهانی قرار داد و همه آروزها و آرمان ها را محقق کرد. امیدوارم با همبستگی و تلاش گسترده تر امید دستیابی به مطالبات تاریخی ایرانیان در رسیدن به جامعه سعادتمند و استقرار حکومت عدل جهانی روز به روز عمیق تر و بیشتر شود.

ضمن تبریک مجدد به جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حسن روحانی که مورد اعتماد اکثریت ملت قرار گرفته اند امیدوارم با قدرشناسی از عواطف و اعتماد ملت عزیز فرصت خدمتگزاری و تلاش برای استقرار عدالت و آبادانی کشور بیش از پیش مهیا گردد.

از همه علاقه مندان به سرافرازی ایران انتظار دارد که در تمام فرصت ها رییس جمهور و دولت منتخب را برای پیشبرد هر چه بهتر امور یاری رساند اینجانب و دولت خدمتگزار تا آخرین لحظات مسئولیت همچون روز اول به وظایف خود به طور جدی عمل خواهیم کرد.

از خداوند منان عزت، رفاه و سلامت همه مردم و همه ملت ها را در سایه عنایات امام عصر(عج) مسئلت دارم.

خادم ملت ایران

محمود احمدی نژاد

کد خبر 219000
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز