همشهری آنلاین: انتظار می‌رود ( رئیس جمهور جدید) با استفاده از نیروهای ارزشی، ولائی و متدین، متخصص و کار آمد تمام تلاش خود را برای حفظ ارزشهای دینی و نشر معارف اهل‌البیت(علیهم السلام)، آبادانی کشور و رفع مشکلات اقتصادی انجام داده و توجه ویژه‌ای در جهت احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه‌های جهانی بویژه در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای مصروف سازد و قانون‌مداری را سرلوحه کار خویش قرار دهد.»

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه‌ای ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد، انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی را تبریک گفت.

متن پیام که ایسنا آن را منتشر کرده بدین شرح است:

«حضور پرشور ملت شریف ایران در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، چشم جهانیان را به خود خیره کرد. این حضور پرشور، لبیک دیگر ملت ایران به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مصداق بارز تحقق شعار «حماسه سیاسی» بود. رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و بوق‌های تبلیغاتی دشمنان، ماه‌ها بود که با بهانه‌های گوناگون می‌کوشیدند تا مردم ایران را از راهی که پیش رو دارند مأیوس سازند و مشارکت عمومی را کمرنگ نمایند؛ غافل از آنکه حضور حداکثری مردم نشان داد که این ملت سلحشور عهد خود را با امام راحل (رحمةالله علیه) و شهیدان فراموش نساخته و با تبعیت از منویات مقام معظم رهبری در برهه‌های حساس، حضوری پررنگ‌تر خواهند داشت.

انتخابات 24 خرداد، همچون انتخابات‌های گذشته مصداق مردم‌سالاری دینی و مشارکت مردم در اداره کشور بود و استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و ملت بزرگوار ایران اسلامی که پیروز اصلی در انتخابات بود، از همه کسانی که در برگزاری پرشور آن تلاش کرده‌اند بویژه شورای محترم نگهبان، وزارت کشور، دیگر نامزد‌های محترم و رسانه‌ ملی که نقش مهمی در خلق این حماسه سیاسی داشت تقدیر و تشکر می‌نماید.

در پایان با تبریک به رئیس‌جمهور منتخب جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای دکتر حسن روحانی، عضو محترم مجلس خبرگان رهبری و جامعه روحانیت مبارز تهران، انتظار می‌رود با استفاده از نیروهای ارزشی، ولائی و متدین، متخصص و کار آمد تمام تلاش خود را برای حفظ ارزشهای دینی و نشر معارف اهل‌البیت(علیهم السلام)، آبادانی کشور و رفع مشکلات اقتصادی انجام داده و توجه ویژه‌ای در جهت احقاق حقوق ملت شریف ایران در عرصه‌های جهانی بویژه در دستیابی به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای مصروف سازد و قانون‌مداری را سرلوحه کار خویش قرار دهد.»

کد خبر 219051
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز