همشهری آنلاین: یک مقام نزدیک به رییس جمهوری اسلامی ایران گفت: ۱۵ وزیری که شامگاه پنجشنبه از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفتند، از صبح شنبه ۲۶مرداد در وزارتخانه های مربوطه حاضر شده و کار خود را درراستای اجرای برنامه‌ها و اهداف دولت تدبیر و امید و خدمت رسانی به مردم آغاز می‌کنند.

محمدرضا صادق

محمدرضا صادق روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این مطلب افزود: رییس جمهوری در حال بررسی و مطالعه دقیق تعیین سرپرست برای وزارتخانه های آموزش و پرورش، علوم، تحقیقات و فن آوری و ورزش و جوانان است.

وی تاکید کرد که به زودی سرپرستان این سه وزارتخانه از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی مشخص خواهند شد.

این مقام نزدیک به رییس جمهوری در پاسخ به سوالی درخصوص گمانه زنی های صورت گرفته در برخی رسانه ها درباره سرپرستان این سه وزارتخانه، گفت: تمامی اخبار منتشر شده در این رابطه، گمانه زنی رسانه ای است و در صورت تعیین سرپرست برای این وزارتخانه ها ، مراتب از طریق دفتر رییس جمهوری به اطلاع رسانه های گروهی و مردم خواهد رسید.

صادق از تمامی رسانه ها و خبرگزاری ها خواست تا از هرگونه گمانه زنی و طرح اسامی افراد به عنوان سرپرستان این سه وزارتخانه و همچنین معاونان رییس جمهور و روسای سازمان ها خودداری کنند.

وی تاکید کرد که هرگونه اطلاع رسانی درمورد انتصاب افراد از سوی حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی تنها از طریق دفتر رییس جمهوری صورت خواهد گرفت.

این مقام نزدیک به رییس جمهوری همچنین از برگزاری اولین جلسه هیات دولت با حضور وزرای جدید در روز یکشنبه خبر داد و افزود: در نخستین جلسه هیات دولت ۱۵ وزیری که از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفتند و سایر اعضای کابینه وارد کار عملی در مورد مسائل کشور خواهند شد.

کد خبر 227226
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز