همشهری آنلاین: گزینه سابق وزارت ورزش و جوانان که از نمایندگان مجلس رای اعتماد نگرفت می‌گوید اطرافیانش علیه او لابی نکرده‌اند.

ایسنا نوشت: مسعود سلطانی‌فر درباره‌ انتخاب صالحی امیری به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: دکتر صالحی امیری گزینه مناسبی برای این وزارتخانه است. از این نظر که شناخت خوبی از مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد. توان مدیریتی بالایی داشته و از قدرت برنامه‌ریزی مناسبی هم برخوردار است. صالحی امیری در امور جوانان دارای حرف، نظر و برنامه است.

وی ادامه داد: او در استفاده از نیروها نگاهش به نیروهای درون مجموعه ورزش است و قرار نیست از بیرون نیرویی را بیاورد. صالحی امیری مدیری است که اهل مشورت است و تیمی کار می‌کند. در مدیریت دارای سعه صدر است و امیدواریم که ان‌شاءالله بتواند با کمک نیروهای مختلف در حوزه جوانان و ورزش دوره موفقی داشته باشد.

در چند روز اخیر انتقادهایی مبنی بر انجام لابی علیه سلطانی‌فر از سوی اطرافیان او وجود داشت. سلطانی‌فر در این رابطه به ایسنا گفت: بر خلاف شایعات مطرح شده، تمام همراهان ما مدیران خوشنام و با سابقه‌ای بودند که تلاش خود را انجام داده و از همه امکانات خود استفاده کردند که من رای بیاورم. در این راه هیچ نقطه ضعفی ندیدم و هر صحبتی در این رابطه را تکذیب می‌کنم.

او همچنین گفت: نباید این ذهنیت به وجود بیاید که این دوستان کاری نکرده یا علیه من لابی کرده‌اند. اما جمعی از نمایندگان مجلس برخورد جناحی و سیاسی کردند. آنها به موضوع نگاه مدیریتی و تخصصی نداشتند و دیدشان جناحی و سیاسی بود.

کد خبر 227647
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز