یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: اگر جسد من ناپدید شد افسوس مخورید که جسد هر کجا باشد روز قیامت برانگیخته خواهد شد و اگر تاسفی هست باید بر مظلومیت و ناپدید بودن تربت زهرا سلام الله علیها خورده شود.

احمد امینی

به گزارش گروه «حماسه و مقاومت» خبرگزاری فارس، در روزهایی که شناختن «مرد» در جامعه ایران به راحتی امکان پذیر بود و می‌شد آنها را در خطوط جبهه مشاهده کرد. بودند مردانی که تاثیر قلم آنها فرای فهم بعضی از زمان‌هاست. مانند این نمونه که وصیت نامه طلبه و بسیجی شهید احمد امینی است. او در عملیات والفجر 4 (آبان سال 62) به شهادت رسید.

«بسم الله الرحمن الرحیم»

انگیزه‌ای که باعث آمدن من به جبهه شد احساس تکلیف شرعی و اسلامی من بود. اما اینکه چگونه این توفیق نصیب من شد باید بگویم که من لایق چنین سعادتی نبودم و خدا می‌داند که آنچه مرا به جبهه آورد در خواستی بود که در کنار مرقد مطهر حضرت رضا سلام الله علیه از ایشان نمودم و لطف و عنایت آن بزرگوار مرا به اینجا کشید و توسل جستن به ائمه اطهار علیهم السلام. توصیه‌ای است که من به تمام کسانی که خواهان رسیدن به این سعادت هستند و خود را آماده نمی‌بینند می‌نمایم.

اگر جسد من ناپدید شد افسوس مخورید که جسد هر کجا باشد روز قیامت برانگیخته خواهد شد و اگر تاسفی هست باید بر مظلومیت و ناپدید بودن تربت زهرا سلام الله علیهما خورده شود. توصیه می‌کنم شما را و هر آنکس که این وصیت نامه به او می‌رسد اینکه از خدا بترسند و در اعمال خود اخلاص را حفظ کنید و یاد خدا را فراموش نکنید و آگاه باشید که خداوند ناظر بر اعمال شماست و توصیه می‌کنم شما را به پیروی از امام و کوتاهی نکردن اجرای فرامین آن بزرگوار. سعی کنید که اعتقادات خود را در اصول و فروع قوی سازید تا در سختی ها نلغزید.

احمد امینی

احمد امینی(امضاء)

امیدوارم در قیامت همه با هم باشیم

  • پیکر مطهر این شهید پس از 12 سال به آغوش میهن بازگشت و در گلزار شهدای بهشت زهرا تهران در قطعه 44 به خاک سپرده شد.
کد خبر 230210
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز