یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۹
۰ نفر

گروه حوادث: مرگ مرموز زن جوان که بر اثر اصابت گلوله به قلبش جان باخته، تیم تحقیق را با یک معمای پیچیده روبه‌رو کرده است.

21شهریور‌ماه سال‌جاری مسئولان بیمارستانی در غرب پایتخت با پلیس تماس گرفتند و از مرگ مشکوک زن جوانی خبر دادند. همزمان تیمی از مأموران به همراه قاضی سپیدنامه،( کشیک جنایی تهران) راهی بیمارستان شدند و به تحقیق در این زمینه پرداختند. بررسی‌ها نشان می‌داد که قربانی زن 29ساله‌ای است که بر اثر شلیک گلوله به قلبش جان باخته است.

کارآگاهان در تحقیقات نخست دریافتند که یک پدر و پسر این زن را به بیمارستان انتقال داده‌اند. به همین‌خاطر این پدر و پسر با دستور قاضی بازداشت شدند. در این میان پسر جوان گفت: من و قربانی قصد ازدواج داشتیم اما به‌خاطر اختلافاتی که بین ما پیش آمد منصرف شدیم. روز حادثه با هم به پارکی در غرب تهران رفته بودیم که یکدفعه دیدم او اسلحه‌ای از کیفش بیرون آورد و به سمت قلبش نشانه گرفت.

او با گریه می‌گفت که قصد خودکشی دارد و دوست ندارد زنده باشد. در همان لحظه گلوله‌ای شلیک کرد و خون آلود روی زمین افتاد. خیلی ترسیده بودم و با پدرم تماس گرفتم و خواستم نزد من بیاید تا با هم او را به بیمارستان برسانیم. پدرم هم به سرعت خود را رساند و در بیمارستان دستگیرمان کردند.بعد از اظهارات این پسر جوان، قاضی دستور تحقیقات بیشتر در این زمینه را صادر کرد تا زوایای پنهان پرونده درخصوص قتل یا خودکشی زن جوان فاش شود.

کد خبر 232054
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز