همشهری انلاین: جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اظهارات اخیر اوباما درخصوص اینکه آمریکا بدنبال تغییر نظام ایران نیست، گفت: آنها به این حقیقت رسیده‌اند که نظام جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است.

سلامی

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در گفتگو با فارس، با اشاره به طراحی و ساخت جدیدترین پهپاد نیروی هوافضای سپاه که اخیرا مدل رزمی آن رونمایی شد، گفت: پهپاد شاهد 129 با مداومت پروازی بالا طی 24 ساعت در شبانه‌روز می‌تواند بدون سوخت‌گیری پرواز انجام دهد و همین طور قادر است راکت‌های دقیقی را به سمت اهداف پرتاب کند و از عمق هوانوردی بسیار منحصر به فرد و قابلیت‌های تکنیکی بالا و سقف پرواز نسبتا بالایی برخوردار است.

سلامی تصریح کرد: این هواپیمای بدون سرنشین در حقیقت ظهور یک توان هوایی جدید، برای شکستن انحصار تسلط هوایی قدرت‌های بزرگ در آسمان است.

وی همچنین با اشاره به اظهارات اخیر اوباما رئیس جمهور آمریکا درخصوص اینکه آنها بدنبال تغییر نظام ایران نیستند، اظهار داشت: پاسخ اوباما توسط شخصیت‌ها و مقامات کشورمان داده شده است. اظهار این اعتراف حکایت از یک واقعیت دارد و آن این است که دامنه ثبات و قدرت و استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران به حدی رسیده که دیگر در ذهن رهبران قدرت‌های بزرگ عالم هم متزلزل ساختن یا براندازی جمهوری اسلامی ایران کاملا یک امر منسوخ است.

جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: آنها به این حقیقت و واقعیت رسیده‌اند که نظام جمهوری اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است و بهتر است که با قواعد شایسته، عادلانه و برابر در نظام بین‌المللی با جمهوری اسلامی ایران به جای تقابل به تعامل بپردازند.

سلامی تصریح کرد: قدرت‌های بزرگ به این واقعیت رسیده‌اند که زمان تقابل با نظام جمهوری اسلامی ایران گذشته و بهترین رویکرد این است که آنها از تقابل به تعامل تغییر وضعیت و تنزل سطح بدهند.

کد خبر 233531
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز