همشهری آنلاین: شکستگی لوله آب در کنار زمین گودبرداری شده منجر به نشست و تخریب بخشی از خیابان ایران زمین و همچنین ایجاد ترک‌های زیاد در ساختمان‌های مجاور این محل شد.

 

 

به گزارش پایگاه خبری 125، تاکنون با اقدام به موقع آتش نشانان 8 ایستگاه، عوامل شهرداری و شرکت آب و فاضلاب، عوامل انتظامی و راهنمایی و رانندگی از بروز هرگونه حادثه ای جلو گیری شده است.

به دنبال وقوع این حادثه اهالی محل در تماس با سامانه 125 از آتش نشانی درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله گروه امداد و نجات 3 وآتش نشانان ایستگاه 25را در ساعت 05:28 دقیقه بامداد امروز به محل حادثه در منطقه شهرک غرب، خیابان ایران زمین، ابتدای خیابان گلستان اعزام کرد.

با توجه به حساسیت موضوع و احتمال بروز حوادث ریزش ساختمان ها متعاقبا بخشی از نیروهای عملیاتی ایستگاه های 58، 84، 43، 53، 73، 61 و 88 آتش نشانی تهران درمحل حادثه حاضر شده و عملیات امدادی را آغاز کردند.

این گزارش حاکیست، لحظاتی پس از این حادثه سید رضا خوشزاد مدیرعامل، فتح اله تیموری معاون عملیات و همچنین تعدادی از مدیران عملیات مناطق و رؤسای ایستگاه های آتش نشانی تهران برای نظارت ونیز فرماندهی نیروهای عملیاتی در محل حضور یافتند.

براساس این گزارش، براثر این حادثه بخشی از آسفالت خیابان در مجاور قطعه زمینی به وسعت 5 هزارمترمربع با عمق 40 متر، نشست کرد وهم چنین ترک های عمیقی در سطح خیابان و دیوارهای ساختمان های اطراف پدیدار شد که سبب نگرانی سکنه این ساختمان ها شد.

آتش نشانان بلافاصله با ایمن سازی و کشیدن نوار هشداردهنده در اطراف محل حادثه از هرگونه رفت و آمد مردم جلوگیری کرده و همچنین به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی تمامی ساکنین ساختمان های آسیب دیده را به بیرون و محل امن تخلیه کردند.
همچنین عوامل انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی با بستن این خیابان از تردد خودرو و رهگذران جلوگیری به عمل آوردند تا حادثه ای متوجه ی آنان نشود.

عوامل سازمان آب نیز برای بررسی وضعیت پیش آمده در محل حادثه حاضر و مشغول ترمیم لوله صدمه دیده شدند.

خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیب جانی نرسیده است ولی خسارات زیادی به ساختمان ها و خیابان وارد شده است که هم اکنون علت بروز حادثه و همچنین میزان خسارات وارده توسط عوامل شهرداری منطقه درحال تحقیق و بررسی است.
تمامی گروه های آتش نشانی اعزامی تا این لحظه همچنان در محل حادثه حضور دارند و سرگرم ایمن سازی و امدادرسانی به ساکنان حادثه دیده هستند.

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۸:۴۶