همشهری آنلاین: نیویورک تایمز لحظاتی پیش از تیراندازی در اطراف کنگره امریکا خبر داد. سی ان ان هم در خبری مشابه اعلام کرد در اطراف ساختمان کنگره تیراندازی صورت گرفته و در نهایت یک زن مظنون کشته شده است.

capitol

shotgun

این تیراندازی در جناح غربی ساختمان کنگره آمریکا (Capitol Building) رخ داده و یک پلیس هم در جریان واقعه زخمی شده است . دفاتر ساختمان‌ها به دستور پلیس بسته شده است.

شبکه تلویزیونی پرس تی وی در خبری فوری و زیر نویس از تیراندازی در واشنگتن دی سی، پایتخت آمریکا خبر داد. این شبکه اعلام کرد خبرگزاری‌ها از تیراندازی در نزدیکی کنگره آمریکا خبر داده‌اند. پس از این تیراندازی، نیروهای پلیس امنیت آمریکا بلافاصله ساختمان کنگره را به محاصره خود در آوردند.

خبرگزاری رویترز در خبری فوری اعلام کرد یک مسئول در مجلس سنای آمریکا از تیراندازی در مقابل ساختمان کنگره آمریکا خبر داد.

آخرین خبر

به گزارش خبرگزاری رویترز از واشنگتن ، یک مسئول آمریکایی گفت یک زن مظنون که پلیس در مرکز واشنگتن تحت تعقیب قرار داده بود روز پنجشنبه در خارج از ساختمان کنگره به ضرب گلوله پلیس کشته شد.

این حادثه که موجب شد ساختمان کنگره برای مدت کوتاهی بسته شود زمانی رخ داد که این زن تلاش کرد به موانع امنیتی مقابل کاخ سفید حمله کند.

این مسئول افزود یکی از نیروهای پلیس کنگره بر اثر برخورد خودرو این متهم در خارج از کنگره زخمی شد.

جزئیات بیشتر:

یک مقام پلیس امریکا اعلام کرد تیراندازی بیرون از ساختمان کنگره مربوط به یک دستگاه خودرو بود که تلاش کرده بود از موانع امنیتی نزدیک کاخ سفید عبور کند.

به گزارش آسوشیتدپرس از واشنگتن، این مقام پلیس که اصرار داشت هویتش فاش نشود افزود راننده تلاش می‌کرد از مانعی عبور کند که در امتداد خیابان پنسیلونیا در مقابل کاخ سفید برای جلوگیری از تردد خودروها کار گذاشته شده بود.

وی افزود راننده خودروی مذکور سپس مسیر پایین خیابان پنسیلوانیا به سمت ساختمان کنگره را انتخاب کرد که در آنجا تیراندازی صورت گرفت.

منابع پلیس خاطرنشان کردند این حادثه هیچ ارتباطی با اقدام تروریستی ندارد

کد خبر 233635
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز