جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۰
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در هفته‌ دوازدهم لیگ برتر فوتبال با تساوی یک بر یک مقابل صبای قم متوقف شد.

فوتبال

به گزارش ایسنا، آخرین بازی هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را تیم‌های صبای قم و پرسپولیس در ورزشگاه یادگار امام قم و با قضاوت تورج حق‌وردی برگزار کردند که این دیدار با نتیجه‌ی یک بر یک به پایان رسید. کاشی در دقیقه 41 برای صبا و سیدصالحی در دقیقه 89 برای پرسپولیس گلزنی کردند.

مهم‌ترین نکته حاشیه‌ای این دیدار درگیری لفظی محمد مایلی‌کهن و علی دایی بود که در پی اعتراض علی دایی به داوری تورج حق‌وردی صورت گرفت.

در نیمه نخست دو تیم کمترصاحب فرصت مهم گلزنی شدند، بازی بیشتر در میانه زمین جریان داشت و دو تیم بازی زیبایی به نمایش نگذاشتند.

در دقیقه 18 بازی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس نصیب رضا عنایتی شد که با ضربه بی دقت وی به هدر رفت. پیش از این فرصت دهنوی در موقعیتی بسیار خوب در محوطه جریمه صبا توپ را به آسمان کوبیده بود.

در ادامه و در دقیقه 41 با ارسال صادقی بر روی دروازه پرسپولیس مرتضی کاشی موفق شد با یک ضربه سر و در میان غافلگیری خط دفاع پرسپولیس به گل برتری برسد.

در دقیقه 50 ارسال عالیشاه بر روی دروازه صبا را قاسم دهنوی با ضربه سر و با اختلاف زیاد به بیرون زد.

دقیقه 59 کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس بر روی دروازه صبا با ضربه سر محمد نوری همراه شد که با اندکی اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 63 بازی ضربه کاشته مجید هوتن بازیکن تیم صبا از راه دور را نیلسون دروازه‌بان پرسپولیس دفع کرد.

دقیقه 67 ضربه راه دور مهرداد کفش‌گری از کنار دروازه صبا به بیرون رفت.

دقیقه 70 بازی خطای بازیکنان صبا بر روی سید جلال حسینی انجام شد که درگیری لفظی عنایتی و سید جلال حسینی را در پی داشت.

دقیقه 72 ضربه کاشته محمدرضا خلعتبری با برخورد به تیر افقی دروازه صبا به بیرون رفت.

دقیقه 74 غلامرضا رضایی به محض ورود به زمین در محوطه جریمه صبا صاحب توپ شد که آن را با بی‌دقتی هدر داد.

دقیقه 75 بازیکنان پرسپولیس در محوطه جریمه صبا صاحب موقعیت شدند که در شلوغی جلوی دروازه ضربه محمد نوری را دروازه‌بان صبا دفع کرد.

در دقیقه 89 سید صالحی که یک‌بار در نقش مدافع عمل کرده و مانع از گلزنی تیمش شده بود، از سردرگمی مدافعان صبا استفاده کرد و توپ را به تور دروازه چسباند.

این دیدار در حالی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که پرسپولیس با توجه به شکست فولاد و توقف سپاهان فرصت صعود به رده‌ی دوم جدول را داشت. شاگردان دایی با این تساوی 21 امتیازی شده و در رده پنجم باقی ماندند. صبا نیز جایگاه دهمی‌ خود را حفظ کرد.

ترکیب پرسپولیس: نیلسون، سید جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، محمدرضا خانزاده، مهرداد کفش‌گری، قاسم دهنوی (محمد نوری 58)، پیام صادقیان (نوروزی 73)، امید عالیشاه (رضایی 73)، محمدرضا خلعتبری و سید مهدی سیدصالحی.

ترکیب صبای قم: مهرداد طهماسبی، اکبر صادقی، سید مهدی حسینی، محمود شفیعی، مرتضی کاشی، مهدی مومنی، روزبه چشمی، کیوان امرایی، محسن بیات، فرید کریمی (هوتن 61) و رضا عنایتی.

کارت زرد: پیام صادقیان و محسن بنگر از پرسپولیس و محسن بیات از صبای قم.

کد خبر 233686
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز