همشهری آنلاین: معاون آموزشی وزارت علوم از عدم درج عنوان پردیس در مدارک تحصیلی دانشجویان شبانه مشغول به تحصیل در پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌های کشور و درج این عنوان در مدارک تحصیلی پذیرفته شدگان بدون آزمون این پردیس‌ها خبر داد.

حسین نادری منش در گفتگو با مهر درباره درج عنوان " پردیس " در مدارک تحصیلی آن دسته از دانشجویانی که در پردیسهای خودگردان پذیرفته شده اند، گفت: بر اساس شیوه ای نامه ای که برای پذیرش دانشجویان پردیسهای خودگردان ابلاغ شده است، عنوان پردیس  در مدارک تحصیلی آن دسته از دانشجویانی که بدون حضور در آزمون نیمه متمرکز سازمان سنجش مجوز لازم پذیرش در این پردیسها را دریافت کرده اند، درج می شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق اعلام وزارت علوم، عده ای از افراد می توانند بدون شرکت در آزمون نیمه متمرکز و البته شرکت در یک آزمون خاص با نظارت سازمان سنجش در پردیسهای خودگردان مشغول به تحصیل شوند.

معاون آموزشی وزارت علوم، درباره درج دقیق این عنوان در مدارک تحصیلی دانشجویان، تاکید کرد: عنوان " پردیس خودگردان " در مدرک تحصیلی این دانشجویان درج خواهد شد.

نادری منش همچنین درباره درج عنوان پردیس در مدارک دانشجویان نوبت دومی که در این پردیسها تحصیل می کنند به مهر گفت: عنوان پردیس در مدارک دانش آموختگان نوبت دوم(شبانه) بکار برده نمی شود.

این مقام مسئول وزارت علوم همچنین درباره افزایش رقم شهریه پردیسهای خودگردان برای سال تحصیلی جدید، اظهار داشت: تصمیم گیری درباره ارقام شهریه در اختیار هیأت امنای دانشگاهها قرار دارد اما وزارت علوم این ارقام را تغییر نداده و البته گزارشی هم مبنی بر افزایش میزان شهریه دریافت نکرده‌ایم.

کد خبر 233900

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز