همشهری آنلاین: فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه در گرفتن انتقام از ضد انقلاب مصمم است و انتقامی جدی، کامل و سخت از مزدوران خواهد گرفت.

محمدحسین رجبی

محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با تسنیم در سنندج با اشاره به شهادت 5 نفر از پاسداران سپاه بیت‌المقدس کردستان در درگیری روز گذشته با مزدوران ضد انقلاب در منطقه ساوان بانه اظهار کرد: واقعه دیروز بانه نه تنها هیچ تأثیر منفی بر امنیت کردستان نخواهد گذاشت بلکه موجب تحکیم و پایداری بیشتر امنیت در خطه خونین رنگ کردستان خواهد شد.

وی گفت: شهادت 5 تن از فرزندان برومند کردستان در درگیری با ضد انقلاب موجب عمق‌بخشی به امنیت کردستان می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: وضعیت خاص ارتباطی بین مردم کردستان و وجود ارتباطات محکم طایفه‌ای و عشیره‌ای مسئله‌ای است که خانواده‌ها و اقوام پاسداران شهید را به همدیگر نزدیک‌تر کرده و این انسجام به هرچه پایدارتر شدن امنیت در کردستان کمک شایانی خواهد کرد.

وی گفت: این واقعه نمی‌تواند روند روبه پیشرفت امنیت در کردستان را با کوچک‌ترین مشکلی مواجه کند بلکه این خون‌های پاک، بابرکت و به ناحق ریخته شده بر زمین موجب می‌شود پایداری امنیت در کردستان وارد مرحله‌ای جدید شود.

سردار رجبی افزود: با اطمینان می‌گویم کردستان به هیچ وجه و با تلاش هیچ گروه و دسته‌ای به روزهای ناامنی باز نخواهد گشت و همه تلاش‌هایی که در این زمینه انجام می‌شود محکوم به شکست است.

وی افزود: هویت دقیق ضد انقلاب‌هایی که در درگیری دیروز شرکت داشته‌اند هنوز مشخص نیست ولی شکی وجود ندارد که این افراد دشمن واقعی مردم کردستان هستند چرا که خواستار برهم خوردن نظم، امنیت و آسایش مردم هستند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر تأکید کرد: کاش آنهایی که دل به این حرکات بزدلانه می‌بندند امروز می‌دیدند مردم قدرشناس و شهید پرور بانه با چه شوری در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا شرکت کرده و با پیامی روشن نفرت و انزجار خود را از ضد انقلاب اعلام می‌کردند.

وی گفت: سپاه در گرفتن انتقام از ضد انقلاب مصمم است و انتقامی جدی، کامل و سخت از مزدوران خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: هم‌رزمان این شهدا همانطور که تاکنون اجازه نداده‌اند خون شهدا پایمال شود این بار نیز اجازه چنین وقوع چنین امری را نخواهند داد.

سردار رجبی گفت: ما پیرو مکتبی هستیم که خون شهدا در تعالیم آن پاک و مقدس است و پیروان حقیقی این مکتب به هیچ وجه اجازه نخواهند داد خون به ناحق ریخته شده بر زمین پایمال شود.

کد خبر 234572
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز