همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با یادآوری تداوم پیگیری پرونده رسیدگی به رشوه و تبانی در فوتبال از سوی کمیسیون اصل نود، گفت: هدف کمیسیون اصل نود حمایت از فوتبال سالم و شرافت مندانه از طریق محو کردن غده سرطانی فساد در این ورزش است.

خانه ملت نوشت: مصطفی افضلی‌فرد با تاکید بر تداوم پیگیری پرونده رسیدگی به رشوه و تبانی در فوتبال از سوی کمیسیون اصل نود، توضیح داد:‌ کمیسیون اصل نودم قانون اساسی به مستنداتی دست یافته و بخشی دیگری از این مستندات نیز هفته گذشته به این کمیسیون ارسال شد که همگی متاسفانه وجود رشوه و تبانی در فوتبال را تائید می‌کنند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: هنوز در ابتدای کار هستیم و باید جلسات متعددی دیگری در این مورد برگزار شود.

وی با بیان اینکه قرار است جلسات اعضای کمیسیون اصل نود با مسئولان ورزش به صورت محدودتر برگزار ‌شود، ادامه داد: کمیسیون برخی از داوران، بازیکنان، مربیان، مدیران و متولیان امر نظارت فوتبال را به صحن کمیسیون اصل نودم دعوت خواهد کرد ولی برای اینکه این افراد راحت‌تر بتوانند به سوالات کمیسیون پاسخ دهند، تصمیم گرفته شد تا این جلسات محدودتر برگزار شوند.

افضلی‌فرد با یادآوری اینکه کمیسیون اصل نود برای ساماندهی و زدودن فساد از فوتبال به زمان بیشتری نیاز دارد، افزود: تصمیم بر این شده تا در حال حاضر گزارش‌ها و اسامی افراد متخلف رسانه‌ای نشود چرا که با رسانه‌ای شدن این گزارشات افراد درصدد پاک کردن ردپای خود از فساد خواهند بود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس نهم، ادامه داد: هدف کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس حمایت از فوتبال با زدودن و محو کردن غده سرطانی فساد است.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هفته جاری یکی دیگر از جلسات کمیسیون درباره فساد در فوتبال برگزار خواهد شد، گفت: نتیجه این جلسات به صحن علنی مجلس و همچنین قوه قضائیه ارائه خواهد شد ولی هنوز نمی‌توان زمانی را برای ارائه این جمع‌بندی مشخص کرد.

کد خبر 235492
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز