شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۸
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شماره ۱۱۷ همشهری پایداری با محوریت بحث و بررسی در خصوص زندگی و فعالیت‌های شهید حسن تهرانی‌مقدم منتشر شد.

در این شماره موضوع رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های پدر صنعت موشکی ایران تحت عنوان پرونده حاج حسن؛ نام آشنای قله‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

هم‌چنین در شماره جدید این مجله به مناسبت 13 آبان سال‌روز تسخیر لانه‌ی جاسوسی امریکا در سال 1358، پرونده انقلابی بزرگ‌تر از انقلاب اول به بررسی ابعاد مختلف این واقعه‌ی عظیم و تأثیر، پیامدها و دستاوردهای آن در حوزه‌های ملی و بین‌المللی پرداخته است.

گفت‌وگو با دکتر حسین شیخ‌السلامی، دکتر منوچهر محمدی و دکتر فروز رجایی‌فر از دانشجویان پیرو خط امام(ره)، بخش‌هایی از این پرونده است.

یکی دیگر از موضوعات اصلی این شماره بررسی شخصیت و آثار سلمان هراتی از شعرای فعال انقلاب اسلامی است که در قالب پرونده‌ی سجده بر اَبر به آن پرداخته شده است.

از جمله دیگر مطالب این شماره می‌توان به معرفی سایت‌های «تسخیر و انقلاب دوم»، تشریح عملیات محرم در قالب گرافیک اطلاع‌رسان و معرفی 35 نفر از دانشجویان فعال در تسخیر لانه‌ی جاسوسی امریکا که بعدا به مقام والای شهادت رسیدند، اشاره کرد.

شماره 117 مجله همشهری پایداری در 84 منتشر و عرضه گردیده است. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس www.hamshahrimags.com مراجعه نمایند.

کد خبر 238213
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز