جمعه ۱۸ خرداد ۱۳۸۶ - ۱۸:۱۴
۰ نفر

گروه ادب وهنر: این روزها تب سریال تاریخی همه‌ را گرفته است . وقتی تلویزیون در حال پخش سریال مدار صفر درجه ساخته حسن فتحی است

که به تاثیر جنگ جهانی دوم بر ایران می‌پردازد، سازندگان در چشم باد پس از پرواز هواپیمای متفقین در دهه ‌30، این بار قطار زمان رضاخان را پس از 60 سال به حرکت درآوردند.

به گزارش ایسنا، این گروه مدت 10 روز است که در حوالی منطقه قلعه حسن‌خان مشغول کار هستند و تا اواسط هفته آینده در این لوکیشن خواهند ماند.

این سریال تاریخی به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی که اردیبهشت ماه امسال با گرفتن پلان‌هایی از پادگان قلعه‌مرغی و پرواز هواپیماها برفراز آن دنبال شد از 6 خرداد ماه به منطقه‌ای در کیلومتر 18 جاده کرج تغییر لوکیشن داده است تا بر راه آهن این منطقه قطاری قدیمی را بازسازی و به راه بیندازد.

در این سکانس‌ها پارسا پیروزفر همراه با بازیگر زن تاجیکی الاصل بازی دارند. 2 سال از نخستین روز کلید خوردن سریال «در چشم باد» که 3 مقطع تاریخی را به تصویر می‌کشد، می‌گذرد و تاکنون بالغ بر 70 درصد از فیلمبرداری این سریال به پایان رسیده است.

حبیب‌الله کاسه‌ساز تهیه‌کننده این سریال پر خرج بود اما از ابتدای امسال، خود جعفری جوزانی تهیه آن را برعهده گرفت.

پیش‌بینی می‌شود فیلمبرداری این سریال با بازی پارسا پیروزفر، کامبیز دیرباز، رضا شفیعی جم،‌اکبر عبدی،‌سعید راد، ماه‌چهره خلیلی و ...تا پایان سال 86 به اتمام برسد و در سال 87 آماده پخش شود.

کد خبر 23835

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز