سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیات منصفه مطبوعات صبح امروز ( سه شنبه ) دور جدید فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

هیئت منصفه

به گزارش خبرنگار مهر، اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات صبح سه‌شنبه در محل ساختمان سازمان بازرسی کل کشور به ریاست قاضی ناصر سراج تشکیل جلسه دادند.

در این جلسه، حسن رحیمی مدیرکل روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه از اعضای قبلی تقدیر و تشکر کرد. همچنین یکی از مداحان اهل بیت(ع) با مرثیه‌سرایی برای اهل بیت(ع) برای مرحوم عسگراولادی طلب مغفرت و آمرزش کرد.

در ادامه این مراسم، ناصر سراج گفت: مرحوم عسگراولادی 24 سال ریاست هیات منصفه استان تهران را برعهده داشت و فقدان ایشان قابل جبران نیست؛ چراکه وی فردی بدون تنش و منصف و ولایت‌مدار بود.

ناصر سراج با بیان اینکه 157 جلسه در دور قبلی هیات منصفه مطبوعات برگزار شده است، گفت: در دور قبل هیچگاه دادگاه به دلیل عدم وجود هیات منصفه تعطیل نشد که همین جا از قاضی مدیرخراسانی و قاضی افتخاری تشکر می کنم.

وی گفت: در دوره جدید به دلیل از بین رفتن برخی سمت‌ها برخی افراد از حضور در هیات منصفه ترد شده و در دوره جدید پنج نفر تغییر کردند.

در پایان این نشست از اعضای قبلی هیات منصفه مطبوعات تقدیر و از فرزند مرحوم عسگراولادی به پاسداشت خدمات پدرش تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این جلسه علی اکبر کسائیان، حجت‌الاسلام خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، عباس شکری، علیرضا سربخش، سید محمدرضا آقامیری، یوسف غروی، محمود خسروی‌وفا، احمد مؤمنی‌راد، نصیر نیک‌نژاد، جمال شورجه، نادر قدیانی، محمدحسن رحیمیان، ایرج سبقتی و احمد بیگی حضور داشتند.

کد خبر 239296

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز