همشهری آنلاین: مدیر عامل سایپا گفت: فعلا افزایش قیمتی در محصولاتمان نخواهیم داشت.

ایسنا نوشت: سعید مدنی در حاشیه بازدید مدیرعامل تامین اجتماعی از گروه خودروسازی سایپا، درباره افزایش قیمت خودرو اظهار کرد: فعلا افزایش قیمتی در محصولات نخواهیم داشت.

وی با بیان این‌که کاهش تولید خودرو موقتی است، خاطرنشان کرد: امیدواریم ظرف یکی - دو ماه آینده به سطح تولید قبلی بازگردیم به همین خاطر هیچ گونه تعدیل نیرویی نیز نداشتیم.

مدنی ادامه داد: هم اکنون تیراژ تولید محصولات روزانه 1200 تا 1400 دستگاه است که ظرف چند ماه آینده مجددا به نزدیک 2000 دستگاه افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل سایپا افزود: تولید انبوه وانت پراید آغاز شده و تیبای هاچ‌بک نیز تا پایان سال به تولید انبوه رسید که قیمت آن حدود تیبای فعلی خواهد بود.

وی با بیان این‌که خط تولید سراتو و ساندرو نیز آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: با این حال به دلیل مسائل خارجی مشکلاتی در تامین قطعات آن‌ها وجود دارد که در حال مذاکره دراین زمینه هستیم.

مدنی درباره با تامین قطعه از سوی شرکت رنو پارس اظهار کرد: با شرکت رنو پارس برای تامین قطعات به توافق رسیده‌ایم و قرار شد از اوایل دسامبر سفارش گذاری قطعات را آغاز کند.

مدیر عامل سایپا افزود: تولید مگان به دلایل شرایط تحریم کاهش یافته بود اما با رنو مذاکره کرده‌ایم تا تعدادی از این خودرو برای عمل به تعهدات تولید شود.

وی درباره پلت فرم جدید این شرکت خاطرنشان کرد: قرارداد طراحی یک پلت فرم جدید با همکاری یک شرکت بین‌المللی خارجی بسته شده که مدت زمان آن نیز 30 ماه است.

مدنی در رابطه با اظهارات مسئولان سازمان استاندارد درباره توقف تولید پراید تا سال 94 اظهار کرد: تا این سال احتمالا تولید پراید از خطوط تولید خارج خواهد شد البته بازار صادراتی آن موجود است و صادرات آن همچنان ادامه خواهد یافت.

کد خبر 239352
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز