همشهری آنلاین: رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: به بازنشستگان تامین اجتماعی ۳ ماه فرصت داده ایم که برای انصراف و یا اضافه کردن فرزندان خود به بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ به کانونهای بازنشستگان و مستمری بگیران سراسر کشور مراجعه کنند.

به گزارش همشهری آنلاین؛ علی اصغر بیات با بیان این مطلب افزود: بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز اول آذرماه در سراسر کشور آغاز می‌شود و تا یکسال آینده بازنشستگان می توانند از خدمات درمانی این بیمه که در قرار داد ذکر شده است بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: در مرحله اول یک میلیون و 500 هزار بازنشسته به همراه همسرانشان تحت پوشش این بیمه قرار می گیرند و در صورت تقاضای بازنشستگان فرزندان آنها نیز می توانند به لیست بیمه ای اضافه شوند .

رییس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اینکه به ازای هر فرد ماهیانه 20 هزار و 200 تومان از حقوق بازنشستگان کسر می‌شود، گفت: در صورت اضافه شدن فرزندان و همسر فرد، نیز به ازای هر فرد همین مبلغ کم خواهد شد.

به گفته بیات، در قرار دادی که به تازگی با بیمه آتیه سازان حافظ بسته شده سقف پرداختی هزینه های درمانی در بخشهای مختلف تعیین شده است بطوریکه بیشترین خسارات پرداختی مربوط به عمل جراحی قلب، مغز و اعصاب ، پیوند کلیه و کبد و ... است و کمترین خسارت نیز مربوط به تست ورزش، نوار عضله، نوار عصب، نوار مغزی، آنژیوگرافی چشم و ... می شود.

وی در مورد افرادی که خسارت درمانی خود را از شرکت بیمه دی دریافت نکرده اند اظهار داشت: بازنشستگانی که مدارک آنها کامل و موجود است نگران نباشند این بیمه براساس تعهدات خود خسارت را تا پایان زمان قرار داد کامل پرداخت می کند.

کد خبر 239715
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز