همشهری آنلاین: رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس با بیان اینکه گزارش ۱۰۰روزه رئیس‌جمهور امیدواری را در کشور تقویت کرد گفت: روحانی از نقد دولت‌های گذشته بپرهیزد.

خانه ملت نوشت: غلامعلی حدادعادل ارائه گزارش عملکرد 100 روزه دولت یازدهم از سوی رئیس‌جمهور در سه شنبه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: گزارش رئیس‌جمهور بسیار مطلوب بود، زیرا این اقدام انتظار مردم و از حقوق دولت بود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دکتر روحانی در مصاحبه تلویزیونی خود بر نقش مردم در حل مشکلات کشور تأکید کرد، افزود:‌ رئیس‌جمهور در این گزارش سعی کرد که امیدواری را در کشور تقویت کند که از این جهات گزارش خوبی بود.

با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور از آغازین روزهای دولت یازدهم کمتر به نقد دولت‌های قبل پرداخته بود، تصریح کرد: در گفت و گوی زنده تلویزیونی به نظر می‌رسید که تصمیم دکتر روحانی در این رابطه عوض شده، به شخصه فکر می‌کنم که اگر رئیس جمهور در اظهارات و سخنرانی‌های خود روش قبلی را ادامه دهد و از نقد دولت نهم و دهم بپرهیزد، بسیار بهتر است.

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: رئیس جمهور به‌جای جزیی‌نگری در اقدامات و عملکرد دولت گذشته، باید به کلیات مسائل و راه‌حل‌ مشکلات کشور بپردازد.

کد خبر 240492
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز