همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نداجا "دزدان دریایی" را در نطفه خفه کرد،گفت: ما همین مساله را تبدیل به عزت کردیم و این موضوع در همه عرصه‌ها اتفاق افتاده است.

صالحی

به گزارش تسنیم، امیرسرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در مراسم الحاق ناوهای موشک‌انداز نیزه تبرزین و سیرجان به نیروی دریایی ارتش که در بوشهر برگزار شد، با اشاره به پدیده شوم دزدان دریایی گفت: گمان نکنید که این پدیده خودجوش است بلکه این یک حرکت هدایت شده تا آب‌راه‌هایی که موجب سیادت دریایی ما باشد، به گونه‌ای قطع گردد.

وی ادامه داد: با کمال شگفتی و به لطف خدا همه دریافتند که شما در دورترین نقاط و تنگه‌ها رفتید و این پدیده را در نطفه سرکوب کردید.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه برخی حرکت‌ها به گونه‌ای هدایت شده صورت می‌گرفت که گویی اهرمی برای ذلت ما باشد، تصریح کرد: ما همین مسئله را تبدیل به عزت کردیم و این موضوع در همه عرصه‌ها اتفاق افتاده است.

صالحی با تسلیت زلزله برازجان به مردم اظهار داشت: ارتش با تمام توان در صحنه است، همزمانی با این مراسم و تشریف آوردن رئیس‌جمهور با تمام ارکان‌شان و همیت و همت تمام مسئولین استان این‌طور است که به درد مردم در این حادثه رسیدگی کنند و ارتش نیز با تمام توان در خدمت‌شان است.

کد خبر 240764
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز