همشهری آنلاین: عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی گفت: تامین اجتماعی اقدام به خرید مواد اولیه تاریخ گذشته تولید دارو کرده که از این مواد و داروهای تولید شده از آن هم اکنون مورد استفاده مردم است.

خانه ملت نوشت: نادر قاضی‌پور امروز (سه‌شنبه 12 آذر) در جمع خبرنگاران، گفت: نیمی از جمعیت ایران تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و هیات مدیره این سازمان پول‌های هنگفتی را بابت پاداش به مدیران خود برداشت کرده است همچنین در لوای این پاداشها، سکه‌هایی هم بین مدیران تامین اجتماعی رد وبدل شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تمام این اتفاقات در شرایطی رخ داده است که بیماران زیادی در سطح کشور به دلیل مشکلات بیمه‌ای با مرگ دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی افزود: تامین اجتماعی اقدام به واردات مواد اولیه تاریخ مصرف گذشته تولید دارو کرده است که این مواد اولیه تبدیل به دارو شده و هم اکنون در بازار دارو در دسترس است، لازم به ذکر است که وزارت بهداشت نیز با این اقدام برخوردی نداشته است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آقای نوربخش باید تمام مدیران تامین اجتماعی را تعویض کرده و یک پاکسازی عمده در این سازمان اتفاق بیفتد.

قاضی‌پور گفت: نباید بگذاریم شرکت سرمایه گذاری شستا حیات خلوت دولت شود چرا که در این صورت قدرت تخلف این سازمان بیشتر می‌شود. به عنوان مثال در شمال آذربایجان غربی شستا یک کارخانه به قیمت 4 میلیارد تومان خریداری کرده و وقتی برای سرکشی به این کارخانه مراجعه می‌کنیم تنها یک زمین با سیم خاردار و یک کانکس درون آن می‌بینیم مسئولان پاسخگوی این 4 میلیارد تومان باشند.

وی افزود: امیدوارم دادستان کل کشور به این پرونده خاص رسیدگی کند و پرونده را به چند شعبه ارسال نماید چرا که بررسی یک شعبه کار را به تاخیر می اندازد.

عضو هیات تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی درباره چک 17 هزار میلیاردی بابک زنجانی به سازمان تامین اجتماعی، تصریح کرد: آقای مرتضوی درباره این چک گفته است دریافت آن تحمیلی از سوی دولت بود، حال جدای از این مسائل آیا انصاف است که یک شرکت زیر مجموعه تامین اجتماعی که بالغ بر 50 هزار میلیارد می‌ارزد به یک سوم قیمت واقعی اش به فروش برسد.

کد خبر 241122
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز