همشهری آنلاین: پرسپولیس تهران با درخشش خلعتبری توانست از سد ذوب‌آهن بگذرد و در مکان سوم جدول قرار بگیرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، در آخرین بازی هفته هفدهم لیگ، پرسپولیس تهران میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود. در این بازی که استقبال چندانی از آن نشده بود دو تیم بازی روانی را آغاز کردند و نشان دادند که هر دو برای کسب پیروزی به میدان آمده‌اند.

بوناچیچ که تیم‌اش مدتی است در دایره ناکامی افتاده می‌خواست با کسب امتیاز از تهران بازیکنانش را شارژ روحی کند اما این خلعتبری بود که در دقیقه 20 دروازه ذوب‌آهن را باز کرد.

در دقایق نخستین نیمه دوم حدادی‌فر توانست امید را به اردوی اصفهانی‌ها باز گرداند اما بار دیگری خلعتبری در دقیقه 58 و طی یک فرار توانست گل پیروزی تیم‌اش را به ثمر برساند. وی یک بار دیگر نیز در همین موقعیت قرار گرفت اما توپش به خارج رفت. بازیکنان ذوب‌آهن نیز در دقیقه 78 می‌توانستند به گل برسند اما پوپ به جای تور بر روی تیرک دروازه نشست و به زمین بازگشت. در پایان این دیدار محمد رضا خلعتبری به عنوان برترین بازیکن زمین انتخاب شد. از جمله اتفاقات این بازی حضور چند دقیقه عالیشاه در زمین بود. وی که بعد از مصدومیت طولانی در دقایق پایانی این بازی به میدان آمد، کمتر از دو دقیقه بعد از حضورش مجددا مصدوم شد و پرسپولیس ناچار به ادامه بازی با ده بازیکن شد.

با این پیروزی پرسپولیس 30 امتیازی شد و بعد از تراکتور سازی و نفت تهران 32 امتیازی در مکان سوم قرار گرفت. استقلال 29 امتیازی نیز در مکان چهارم قرار دارد.

کد خبر 241416
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز