همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به مذاکرات ایران با گروه ۱+۵ در ژنو گفت: بیانات مقام معظم رهبری در این زمینه چراغ راه ملت مسلمان ایران است.

jaafari

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، سردار سرلشکر ˈعزیز جعفریˈ در آیین گشایش ساختمان ستاد سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز افزود: هیچ گاه نباید به دشمن اعتماد کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از اساس با نظام سلطه و استکباری مخالف است و شعار اصول انقلاب تا زمانی که پا برجا باشد با مواضع دشمن استکباری و نظام سلطه ناسازگاری دارد مگر آنکه ماهیت استکباری آمریکا عوض شود؛ در این صورت می توان گفت که ما جنگی با هم نداریم.

سردار جعفری در زمینه تقویت برد موشکی سپاه پاسداران اظهار داشت: تقویت سیستم های موشکی از برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و در این زمینه بر اساس فرامین مقام معظم رهبری عمل خواهد شد.

وی اضافه کرد: در جلسه ای که امروز با فرماندهان سپاه استان البرز برگزار شد، برنامه های خوبی به ویژه در بحث فرهنگی در این استان مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به سؤالی در مورد فعالیت دوباره جریان انحرافی در کشور بیان کرد: جریان انحرافی در تلاش است مسیر انقلاب را از مسیر اصلی منحرف و به بیراهه بکشاند؛ این حرف در شعار آنها که ˈنه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایرانˈ نمود پیدا کرد که با تدبیر مقام معظم رهبری این فتنه، راه به جایی نبرد.

سردار جعفری در پایان، موضوع هسته‌ای را بهانه دشمنان برای فشار به مردم ایران با هدف جدایی از شعارهای انقلاب دانست.

کد خبر 242210
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز