همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن باید بداند اگر ایران وارد دیپلماسی شده است، این ملت قدرت دفاع همه‌جانبه از دستاوردهای انقلاب را نیز دارد.

به گزارش فارس از بندرعباس، سردار حسین سلامی در نخستین یادواره شهدای مخابراتی و رزمندگان بیسیم‌چی هرمزگان با اشاره به نقش این قشر از شهدا در پیشبرد جنگ اظهار داشت: پایداری و مقاومت ملت ایران که بر اساس اعتقادات برآمده از دین آنهاست، امروز ایران اسلامی را به جایی رسانده که دشمنان حتی اگر بخواهند نیز دیگر نمی‌توانند از سقوط و سرنگونی آن و ایجاد تزلزل و اخلال در کشور حرفی بزنند.

وی با بیان اینکه دشمن به خوبی دریافته‌ است که نمی‌توان ایران اسلامی را در محاصره و مورد هجوم حمله قرار داد، اضافه کرد: این در حالی است که ایران اسلامی در کنار دستیابی به اقتدار جهانی در درون نیز با توسعه و تحولات خیره‌‌کننده‌ای در بخش‌ها و روستاهای خود روبه‌رو شده است.

این فرمانده ارشد سپاه گفت: در حال حاضر در ایران نمادی و بویی از اثرات تحریم‌‌ها در روند تحولات و توسعه کشور دیده و مشاهده نمی‌شود.

جانشین فرمانده کل سپاه یادآور شد: نباید فراموش کرد که آمریکا روزی سودای شکست و زمین‌ زدن انقلاب مردم ایران را داشت اما امروز تصاویری از آن مخابره می‌‌شود که بیانگر وجود 50 میلیون آمریکایی است که در خیابان‌‌ها به سر می‌برند.

وی گفت: امروز کشورهای اروپایی و امریکا با مشکلات عدیده‌ای از جمله فقر، بیکاری و گرانی دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی در این حال نیز از قدرت خود سخن می‌‌گویند.

سلامی با بیان اینکه استکبار و ایادی شیطانی آن برای غارت سرمایه‌‌ها و داشته‌های معنوی مسلمانان فتنه‌انگیزی می‌کنند، گفت: هدف مشترک آنها، بستن راه سعادت انسان‌‌ها و به ویژه جامعه اسلام است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: دشمن این را به خوبی ‌می‌داند که اگر ملت ایران از راه دیپلماسی و گفت‌وگو وارد می‌شود، در پشت سر خود قدرتی دارد که توان ایستادگی در برابر تمامی قدرت‌های استکباری را با هدف پاسداری از دستاوردها و آرمان‌هایش دارد.

وی ادامه داد: آنها در حالی تسلیم ملت ایران شده‌اند که می‌دانند اگر ایران را تهدید کنند، تیر نهایی نیز به سیاست‌‌ آنها اصابت می‌کند و برای همیشه شر آنها کم می‌شود.

به گفته سلامی، کسانی که به خیال خود با بستن راه‌های دسترسی ایران به دنیا، می‌خواستند کشور را فلج کنند، خود امروز حال و روز خوشی ندارند و با هزاران مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

این مقام ارشد نظامی ادامه داد: آنها که امروز همه دروازه‌های اتصال جهانی را به روی ما بستند خود وضع اقتصادی مناسبی ندارند و فقر، بی‌خانمانی و خوابیدن در خیابان‌ها در درون شهرهای مدرن آمریکا یک پدیده است.

کد خبر 242783
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز