همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین محمد علی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)به مناسبت نهم دی ماه با حضور در جمع کارکنان این قرارگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) حجت الاسلام والمسلمین انصاری در این مراسم ضمن تسلیت به مناسبت رحلت رسول گرامی اسلام و شهادت حضرت امام حسن مجتبی و گرامی داشت روز نهم دی ماه روز بصیرت و آگاهی ملت ایران گفت: جمهوری اسلامی یک مدل خوب و موفق از یک حکومت است که با اتکا به رای مردم حاکمیتی که از آن خداست را به وسیله بنده شایسته او اعمال می کند و مشکل دشمنان با ما بر سر این مدل حکومتی پیشرفته و مترقی است و دشمنان ما به بهانه های مختلف و قبل از سال 88 هم هرچه که می توانستند برای از بین بردن این مدل حکومت اسلامی انجام دادند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت:یکی از این اقدامات در تیر ماه سال 78 و به بهانه یک طرح در مجلس به ملت ما تحمیل شد که مقدمه ای بود برای فتنه سال88و در آن زمان هماتاق فکر این توطئه ها در خارج از کشور بود و در داخل هم عده ای از روی دشمنی و عده ای هم از سادگی به آنها کمک کردند.

وی در ادامه افزود:اینکه امروز بعضی عنوان می کنند که فتنه سوء تفاهم بوده است یا خیلی ساده اند یا خیلیکجفهمچراکه دشمن از تجربه اتفاقات سال 78در تمام ساختارهای خود استفاده کرد ومطرح کردن مباحثی مانند کمیته صیانت از آراء نشان از برنامه ریزی عمیق فتنه گران داشت.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به نقش برجسته مقام معظم رهبری در فرو نشاندن آتش فتنه و آشوب تصریح کرد:رهبر معظم انقلاب در آن نماز جمعه تاریخی دشمنی دشمنان را تبیین نمودند و مثال کودتای مخملی را مطرح کردند و نصیحت کردنداماعوامل فتنه گوش نکردند و 8 ماه مردم را به یک کشمکش بی قاعده و قانون کشاندند.

وی در ادامه بی بصیرتی،قانون شکنی،هواپرستی،شخصیت محوری،التقاط حق و باطل و شبه افکنی را از خصوصیات وشاخصه های فتنه گران دانست و تاکید کرد:اوج دشمنی این افراد در روز عاشورا بود که به ساحت مقدس شهدای کربلا و تمثال حضرت امام (ره)جسارت کردند که ملت دیگر تحمل نکردند و با حضور حماسی خود در نهم دی ماه کار فتنه و فتنه گران را یکسره کردند.

کد خبر 244222
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز