همشهری آنلاین: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نظام سلطه در نقطه مقابل نظام و انقلاب اسلامی ایران قرار دارد.

جعفری

به گزارش ایرنا، سردارسرلشکر محمدعلی جعفری در گردهمایی 15 هزار نفری ایثارگران و رزمندگان مازندران که برای وداع با سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مصلی جمعه بابل برگزار شد، افزود: ایستادگی و گفتن نه به بزرگ ترین قدرت مادی دنیا، عدم بیعت با نظام سلطه است.

وی ادامه داد: امروز، بیداری اسلامی نتیجه انقلاب اسلامی است و این امر، به هم ریختگی در آمریکا و اروپا را به دنبال داشته است.

سردار جعفری گفت: همه قداست نظام مقدس جمهوری اسلامی این است که ملت بزرگ ایران در مسیر شهدا و انقلاب قدم برداشته است.

وی بی تفاوتی به ارزش های نظام را آفت بزرگ دانست و افزود: دشمن درصدد متوقف کردن انقلاب اسلامی است، ولی تفکر عاشورایی که به معنی ایستادگی در مقابل ظلم و جور است، چنین اجازه ای را نمی دهد.

فرمانده کل سپاه گفت: فتنه 88 حاصل درگیری دو تفکر ارزشی انقلاب و غیر آن بود و بیداری اسلامی در جامعه بعد از آن نیز یک نصرت الهی به شمار می رود.

وی با اظهار این که پیمودن راه و دنبال کردن اهداف شهدا بزرگ ترین خدمت به انقلاب اسلامی است، افزود: پشتیبانی از امامت و ولایت و انقلاب اسلامی دو توصیه محوری شهدا بوده است که همواره باید برای تداوم انقلاب اسلامی مد نظر قرار گیرد.

کد خبر 244336
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز