جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۷:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن محکوم کردن انفجار ضاحیه جنوبی بیروت تاکید کرد که حزب‌الله هرگز از چنین اقداماتی هراسی به دل راه نمی‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان در واکنش به انفجاری که روز پنج‌شنبه در ضاحیه جنوبی بیروت به وقوع پیوست، اعلام کرد: چنین اقداماتی نمی‌تواند حزب الله لبنان را بترساند.

وی همچنین هشدار داد: اگر توافق سیاسی بین گروه‌های لبنانی صورت نگیرد لبنان به سمت مسیری نگران‌کننده پیش خواهد رفت.

نعیم قاسم در این اظهارات که ساعاتی پس از انفجار بیروت ایراد کرد گفت: حزب الله هرگز از چنین اقداماتی نمی‌ترسد و با آن‌ها رویارویی خواهد کرد اما باید اعلام کنم که خواسته حزب الله ثبات لبنان و امنیت آن است.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان با بیان اینکه لبنان بدون یکپارچگی و متحد شدن احزاب و گروه‌های آن قادر به نجات خود نخواهد بود خاطرنشان کرد: بهترین جواب برای چنین اقدامات جنایتکارانه‌ای تفاهم سیاسی و شتاب در تشکیل دولت وحدت ملی است چرا که ما اگر بتوانیم در حماسه‌ای ملی متحد شویم تمامی توطئه‌های تروریست‌های تکفیری و گروه‌های دیگر برای ضربه زدن به لبنان را در هم شکسته و سرمایه‌گذاری‌های آن‌ها را نابود خواهیم کرد. در انفجاری که عصر روز پنج شنبه در ضاحیه جنوبی بیروت رخ داد ده‌ها تن کشته و زخمی شدند.

کد خبر 244430
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز