همشهری آنلاین: خبرگزاری ملی لبنان در خبری فوری اعلام کرد که «ماجد الماجد» تروریست سعودی مرده است و قاضی « صقرصقر» نماینده دولت لبنان در دادگاه نظامی این کشور هم این خبر را تایید کرد.

تروریست سعودی مرد

به گزارش ایرنا، تلویزیون الجدید لبنان روز شنبه به نقل از رادیو صدای لبنان ، اعلام کرده بود که ماجد الماجد به علت وخامت وضعیت جسمانی در بیمارستان نظامی که در آن بستری و تحت مراقبت بود، مرده است.

فرماندهی ارتش لبنان نیز با صدور بیانیه ای تایید کرد که ماجد الماجد صبح روز شنبه در میان روند درمان در بیمارستان مرکزی بعداز آنکه وضعیتش بحرانی شد، مرد.

محافل سیاسی و خبری لبنانی پیش از این ابراز نگرانی کرده بودند که دست هایی درصدد هستند تا این صندوقچه اسرار جنایات گروه های تکفیری تروریستی را که مورد حمایت محور سعودی - صهیونیستی هستند ، ساکت کنند.

ماجد الماجد تروریست سعودی سرکرده گروه تکفیری تروریستی گردان های « عبدالله عزام» بود که گفته شده است از ناراحتی کلیه رنج می برده و برای دیالیز بارها به بیمارستان های بیروت مراجعه کرده است.

وی حدود 8 روز قبل بعدازمراجعه به بیمارستان المقاصد بیروت برای دیالیز وهنگام بازگشت به شهر عرسال لبنان و در نزدیک مرزهای سوریه که گفته می شود به اردوگاه تروریست های تکفیری تبدیل شده، توسط یک یگان وی‍ژه بخش امنیتی ارتش لبنان درحالی که در آمبولانس بوده است، بازداشت می شود.

گروه تروریستی تکفیری گردان های عبدالله عزام به رهبری این تروریست سعودی رسما مسئولیت انفجار تروریستی 28 آبان ماه گذشته مقابل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت را برعهده گرفته است.

این انفجار تروریستی به شهادت 25 تن از جمله حجت الاسلام و المسلمین « ابراهیم انصاری» رایزن فرهنگی ایران در لبنان و زخمی شدن بیش از 150 تن منجر شد.

« علی عواض عسیری» سفیر عربستان سعودی به رونامه سعودی « الریاض» گفته بود که عربستان خواستار استرداد این تروریست به ریاض شده است.

خانواده شهدای انفجار تروریستی مقابل سفارت ایران در بیروت روز جمعه با برگزاری کنفرانسی خبری تاکید کرده بودند که این تروریست سعودی باید در لبنان محاکمه و به هیچ کشور دیگری تسلیم نشود.

کد خبر 244586
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز