همشهری آنلاین: امیر سرتیپ امیر حاتمی با بیان اینکه مقابل هر دشمنی با تمام توان ایستادگی کرده و ترسی به دل نداریم، گفت: دشمن برای ایجاد اختلاف در بین مردم سرمایه‌گذاری بی‌سابقه‌ای در بین جونان کرده است.

حاتمی

به گزارش تسنیم، امیر سرتیپ امیر حاتمی جانشین وزارت دفاع در مراسم اختتامیه سی و دومین دوره مسابقات قرآن وزارت دفاع که به میزبانی سازمان صنایع دفاع برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این دوره از مسابقات، گفت: جشنواره و مسابقات قرآنی باعث نزدیک شدن دلها به هم می‌شود و قرآنی شدن فضای کار و بهره‌مندی کارکنان از معارف قرآنی را به همراه دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه باید زندگی تک‌تک مردم و مسئولان قرآنی باشد و همگان با قرآن مانوس شوند، اظهار داشت: انس با قرآن موهبتی عظیم است و تحول اساسی در دل و جان انسانها به دنبال دارد و تبیین‌کننده همه امور زندگی است.

جانشین وزارت دفاع با بیان اینکه عمل به قرآن شناخت حق از باطل را به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: همه مردم به ویژه مسئولان باید از روشنگری قرآن استفاده کنند تا غبار فتنه نتواند در بین آنان رسوخ کند.

امیر حاتمی با بیان اینکه همگان احتیاج به معارف قرآن کریم داریم، تاکید کرد: برای هدایت شدن در زندگی فردی و انجام امور اداری در اجتماع به دستورات قرآن نیاز مبرم داریم لذا باید تا می‌توانیم به قرآن مانوس و نزدیک شویم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سرمایه‌گذاری گسترده دشمن در تهاجم فرهنگی گفت: دشمن برای ایجاد اختلاف در بین مردم سرمایه‌گذاری بی‌سابقه‌ای در بین جوانان کرده است لذا برای خنثی کردن این توطئه دشمنان، باید فرهنگ قرآنی در بین مردم به ویژه جوانان ترویج یابد.

جانشین وزارت دفاع افزود: دشمنان به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم هستند لذا کسانی که با قرآن مانوس هستند هیچ گاه نامید نمی‌شوند و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهند که نمونه بارز این ایستادگی در شخصیت مقتدر مقام معظم رهبری در عصر حاضر متبلور است و مشاهده می‌کنیم چگونه قبلشان به قرآن مطمئن و امیدوار است و هیچ گاه ناامیدی در ایشان راهی ندارد و تمام توطئه‌های دشمنان را با نور قرآن خنثی می‌کنند.

امیر حاتمی با بیان اینکه ملت ایران در دوران دفاع مقدس با امید به خدا و تمسک به قرآن پشت دشمن تا بن دندان مسلح را که استکبار از آن حمایت می‌کرد به خاک مالید، تصریح کرد: نیروهای حزب‌الله نیز با همین تمسک به قرآن، در جنگ 33 روزه، ارتش رژیم صهیونیستی را شکست دادند.

جانشین وزارت دفاع در بخش دیگری از سخنان خود با برشمردن قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: امروز با قدرت اعلام می‌کنیم که مقابل هر دشمنی با تمام توان ایستادگی می‌کنیم و به اتکال به خداوند متعال پیروز میدان نیز خواهیم بود و ترسی به دل نداریم.

امیر حاتمی در پایان تاکید کرد: تنها می‌بایست با وحدت و تمسک به قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

کد خبر 245335
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز