همشهری آنلاین: همزمان با نهم ربیع روز امامت حضرت ولی عصر (عج) حجت الاسلام والمسلمین محمد عدیده معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با حضور در جمع کارکنان ستاد این قرارگاه به ایراد سخنرانی پرداخت.

هفته وحدت

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، حجت الاسلام عدیده در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت این روز فرخنده اظهار داشت: نخستین روز امامت حضرت ولی عصر (عج) آغاز دوره ای حیاتی در تاریخ تشیع و امتداد غدیر خم است و آنچه که در زمان غیبت حضرت مهدی (ع) مهم است عمل به حدیثی است که حضرت علی (ع) به نقل از پیامبر مکرم اسلام بیان فرمودند: انتظار فرج برترین عبادتهاست.

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی افزود: مفهوم انتظار خود مفهوم گسترده ای است و یک منتظر واقعی باید ویژگی هایی داشته باشد و ما اگر به اندازه دعوت از یک مهمان که با تاخیر وارد می شود نگران می شویم نگران غیبت حضرت ولی عصر (عج) بودیم شاید تا کنون ایشان آمده بودند. ما باید فرهنگ انتظار را در زندگی خود وارد کنیم و فرزندان و جوانان را با این فرهنگ آشنا کنیم.

حجت الاسلام عدیده در پایان تصریح کرد: زندگی همه ما به واسطه وجود حضرت حجت است چرا که روایت تصریح دارد به اینکه لو لا الحجه لساخت الارض باهلها و همه ما باید قلبا ناراحت نبود امام زمان (ع) باشیم و زمینه ظهور را فراهم کنیم یعنی اینکه یک منتظر صالح باشیم و خدای ناکرده با عملکرد خود باعث رنجش خاطر حضرت نشویم.

کد خبر 245441
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز