همشهری آنلاین: چهل و هشتمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان شاغل در اروپا، شامگاه جمعه در مرکز اسلامی امام علی(ع) وین پایتخت اتریش با پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی آغاز بکار کرد.

خامنه ای

به گزارش ایسنا، پیام حضرت آیت الله خامنه‎ای رهبر معظم انقلاب اسلامی که توسط حجت الاسلام جواد اژه‌ای نماینده ایشان در امور دانشجویان در اروپا قرائت شد، به این شرح است.

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جوانان و فرزندان ملّت ایران که در دانشگاه‌های گوناگون جهان به کسب دانش مشغولند، نهال هایی ارزشمندند که ریشه در خاک حاصلخیز کشور سرافراز خود دارند و همچون برادران و خواهرانشان در دانشگاه‌های زنده و پر تحرک کشور، ثمرات ارزشمندی را تقدیم میهن و ملّت خود خواهند کرد. انشاءالله.

این است آن اندیشه‌ای که ذهن دانشجوی ایرانی را در هر نقطه از جهان باید همواره مشغول دارد. کیفیت فراگیری و انتخاب دانشی که فرا می‌گیرید و روحیه و رفتاری که در این دوران تحصیلی، شخصیت شما را نمایان می‌سازد، یک‌سره باید از این اندیشه تابناک، سرچشمه بگیرد و راه شما را مشخص سازد.

در فرآیند پرهیجانِ تبدیل دانشجوی امروز به مدیر و انسان برجسته فردا، بیش از همه چیز، توکل به خدا و استمداد از لطف و رحمت او به کار شما خواهد آمد. این است آنچه استعدادهای شما را شکوفایی و گام شما را استواری و دل شما را آرامش می‌بخشد.

به امید آینده‌ درخشان شما و کشور، همه‌تان را به خدای بزرگ می‌سپارم و برای شما دعا می‌کنم.

سیدعلی خامنه‌ای

کد خبر 246254

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز