همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قواگفت: پویایی، منحصر بفردی و قابلیت تطبیق و تنظیم دکترین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شرائط جدید صحنه‌های احتمالی جنگ‌های آینده خصوصا در زمینه سایبری و جنگ اطلاعاتی و فرهنگی، از توانمندی‌های افتخار آفرین سپاه در برخورد با تهدیدهای احتمالی است.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سیدیحیی صفوی، سردار سرلشکر پاسدار « سیدیحیی صفوی» در پیامی به سردار سرتیپ پاسدار « محمد پاکپور» فرمانده نیروی‌زمینی سپاه ضمن تبریک اعطای نشان فتح یک، از سوی فرماندهی معظم کل قوا به وی، این مطلب را بیان کرد.

سرلشکر صفوی در این پیام افزود: اعظای نشان ˈ فتح یک ˈ از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به آن فرمانده شجاع، انقلابی، خردمند و ولایتمدار که مایه مباهات یادگاران و حماسه سازان 8سال دفاع مقدس و مدافعان انقلاب اسلامی است را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

وی خاطرنشان کرد: بی شک اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مرهون تلاش ها و مجاهدت های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس است.

سرلشکر صفوی افزود: بی تردید خدمات ارزشمند و نقش آفرینی های حماسی، خالصانه و مومنانه جنابعالی و همرزمان سلحشور و دلاورتان در دوران دفاع مقدس و در ادامه عملکرد فاخر و ماندگار نیروی زمینی سپاه در مقابله با اشرار و گروهک‌های تروریستی که بسترهای استقرار امنیت پایدار در مناطق مرزی شمال غرب و جنوب شرق کشور را رقم زده است، شایسته سپاس الهی و پاداش معنوی و نیز نماد عظمت ملت ایران و الهام بخش پاسداران و بسیجیان امت اسلام به شمار می رود.

وی یادآور شد: نوآوری و بروز رسانی و تنوع خدمات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جمهوری اسلامی ایران آن را به تاثیر گذارترین نهاد انقلابی تبدیل کرده است.

در ادامه پیام سرلشکر صفوی آمده است: استمرار موفقیت و سربلندی آن برادر عزیز و مجاهد در خدمت به قرآن و عترت پیامبراعظم (ص) و دفاع از آرمان های بلند امام راحل و شهیدان والامقام را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تبعیت از فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) از ذات اقداس احدیت مسئلت می نمایم.

کد خبر 246656
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز