همشهری آنلاین: فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: روزانه ۲۵۰میلیارد ریال سوخت قاچاق می شود و به همین منظور سرمایه گذاری برای امنیت مرزها از لحاظ اقتصادی به صرفه است.

حسین ذوالفقاری

سردار حسین ذوالفقاری روز یکشنبه در سومین همایش فرماندهان و گروهان‌های مرزی و یگان تکاوری فرماندهی مرزبانی خراسان جنوبی در بیرجند افزود: این میزان قاچاق سوخت چندین برابر بودجه ای است که سالانه برای کشور مصوب می شود.

وی شرارت‌ها، قاچاق مواد مخدر و سلاح برای سود جویی افراد را از جمله آسیب‌های موجود دانست و گفت: هنوز در بسیاری از نقاط کشور آسیب پذیری داریم که باید این خلاء‌ها با اقدامات و فعال شدن یگان های تکاوری پوشش داده شود.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی یکی از امن ترین استان‌های کشور است افزود: برقراری این امنیت مرهون توجه مسئولان، هوشیاری مردم، نیروهای نظامی و انتظامی است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه امنیت تصادفی ایجاد نمی‌شود یادآور شد: با همراهی مردم امنیت به سرعت توسعه می‌یابد.

سردار ذوالفقاری با بیان اینکه مرزبانان در خط مقدم دفاع از میهن اسلامی قرار دارند و کارشان از اهمیت زیادی برخوردار است گفت: هر چه بتوانیم در نقطه صفر مرزی، تهدیدها را خنثی کنیم در جلوگیری از توطئه های دشمن به داخل کشور موفق تر خواهیم بود.

کد خبر 247263
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز