همشهری آنلاین: در پی استقبال گسترده از بازی رایانه‌ای مبارزه در خلیج عدن، نسخه جدید این بازی در دهه فجر رونمایی می‌شود.

بازی

حجت الاسلام والسلمین سید محمد رضا واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفتدر پی استقبال گسترده از بازی رایانه‌ای مبارزه در خلیج عدن، نسخه جدید این بازی در دهه فجر رونمایی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا واحدی، ضمن اعلام خبر فوق افزود: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در راستای توجه به سرگرمی های حوزه کودک و نوجوان، تولید محصولات فرهنگی اقدام به تولید بازی رایانه‌ای مبارزه در خلیج عدن کرد که خوشبختانه این رسانه نوظهور مورد توجه و سفارش مقام رهبری نیز قرار دارد و در سخنان اخیرشان با شورایعالی انقلاب فرهنگی به آن تصریح کردند.

حجت الاسلام واحدی با اشاره به استقبال از این محصول توسط مخاطبان ایرانی، اظهار داشت: نسخه تک نفره این بازی در سال گذشته، عنوان پر فروش ترین بازی رایانه ای ایرانی را از آن خود کرد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در خصوص دلایل استقبال از این بازی، گفت: گرافیک بالا، مراحل جذاب و گیم پلی متنوع از شاخصه های بازی رایانه ای مدار صفر درجه محسوب می‌شود که آن را از بسیاری از تولیدات دیگر داخل کشور متمایز کرده است. ضمن اینکه این بازی در دومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای برنده عناوینی نظیر بهترین کارگردانی هنری، بهترین صدا گذاری شد و استقبال بی نظیر مخاطبان موجب گشت در پنجمین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال، غرفه نمایش این محصول یارانه ای به عنوان پر بازدید ترین بخش این نمایشگاه برگزیده شود.

حجت السلام والسلمین واحدی تصریح کرد: با توجه به استقبال مخاطبان و پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص لزوم توجه وی‍ژه به این گونه سرگرمی، در آستانه یوم الله دهه فجر، نسخه چند نفره این بازی روانه بازار خواهد شد.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش درباره وی‍ژگی‌های نسخه چند نفره این بازی، خاطر نشان کرد: از وی‍‍ژگی‌های نسخه چند نفره و مالتی پلیر می‌توان به ماندگاری بیشتر آن در بازار اشاره داشت، چرا که هوش انسانی جایگزین هوش مصنوعی شده و به زمان استفاده و لذت بردن آن افزوده است.

وی در پایان با اشاره به موفقیت‌های نسخه جدید در نمایشگاه های مربوطه، به عنوان بهترین بازی فنی ایران، تاکید کرد: معتقدیم این محصول همانند نسخه تک نفره آن می‌تواند فصلی تازه برای این رسانه در کشور محسوب و جایگزینی مناسب برای بازی‌های غیربومی موجود در بازار باشد.

شایان ذکر است بازی رایانه‌ای مدار 10 درجه؛ روایتی از نبرد تکاوران نیروی دریایی ارتش در برابر دزدان درایی منطقه خلیج عدن است. در این بازی بازیبار در نقش یکی از تکاوران ارتش با همکاری سایر اعضای تیم در عملیات شکار اره ماهی(سرکرده دزدان دریایی) ایفای نقش می کند.

کد خبر 247387
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز