سه‌شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: نخست‌وزیر ترکیه در سفر دو روزه خود به تهران علاوه بر دیدار با مقامات عالی‌رتبه ایران در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت امور خارجه درباره روابط ایران و ترکیه سخنرانی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از سایت خبری هابرلر براساس بیانیه صادر شده در سایت رسمی نخست‌وزیری ترکیه رجب‌ طیب‌اردوغان امشب وارد تهران می‌شود.

براساس این بیانیه وی به دعوت اسحاق جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری ایران روزهای نهم و دهم بهمن‌ماه در رأس هیاتی بلندپایه وارد تهران می‌شود. در روز دوم سفر خود با حسن روحانی رئیس جمهور، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

وی همچنین با برخی دیگر از مقامات بلندپایه ایران نیز دیدار خواهد داشت.

همچنین وی دیداری با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران داشت و در دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزات امور خارجه ایران درباره روابط ایران و ترکیه به سخنرانی می‌پردازد.

همچنین اردوغان به همراه هیات همراه در تهران به طور گسترده تمام ابعاد روابط ایران و ترکیه و همچنین مسائل منطقه‌ای را مورد بحث و ارزیابی قرار می‌دهد.

در این سفر احمد داوود اوغلو وزیر امور خارجه، نیهات زیبکچی وزیر اقتصاد، تانر ییلدز وزیر انرژی و منابع طبیعی، جودت ییلماز وزیر توسعه،‌ عمر چلیک وزیر گردشگری و فرهنگ وی را همراهی می‌کنند.

کد خبر 247539
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز