همشهری آنلاین: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به سخنان جان کری مبنی بر روی میز بودن گزینه نظامی واکنش نشان داد و گفت: گزینه نظامی روی میز آمریکا به طنز در بین ملت‌ها تبدیل شده است لذا بهتر است همان راه دیپلماسی را دنبال کنید.

به گزارش مهر، سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، طی سخنانی در جمع تعدادی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و در واکنش به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی، خطاب به آنان اظهار داشت: ما ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید آزموده را آزمودن خطاست. آمریکایی‌ها اخیرا دچار خطای بارزی شدند که ملت انقلابی ایران را با گزینه نظامی تهدید می‌کنند.

وی افزود: صرف‌نظر از اینکه امروز گزینه نظامی روی میز آمریکا به طنز در بین ملت‌ها تبدیل شده، بهتر است مقامات آمریکا قدری به عقب بازگردند و اگر خودشان به خاطر نمی‌آورند از مقامات قبلی سؤال کنند که چرا با وجود تهدیدات فراوان و استقرار نیرو و آمادگی تجهیزات، جرات حمله به ایران را پیدا نکردند.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: چرا آمریکایی‌ها امروز از کاری که تاکنون نتوانستند و هیچ گاه نیز قادر به انجام آن نخواهند بود، صحبت می‌کنند.

این مقام ارشد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همچنین افزود: ملت ایران بعنوان سربازان ولی‌امر در نیروهای مسلح آمادگی کامل دارند تا هر گونه فتنه آمریکا را خاموش کرده و تهدید کننده را پشیمان کنند.

عضو شورای عالی امنیت ملی تاکید کرد: بهتر است آمریکایی‌ها در چارچوب توافق ژنو همان روش دیپلماسی را دنبال کنند و با زدن حرف‌های سبک و بی‌مایه راه را بر روی مذاکرات نبندند.

کد خبر 247593
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز