همشهری آنلاین: ریس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه از یگان اطلاعات و شناسایی الکترونیکی بازدید کرد.

انصاری

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) حجت الاسلام والمسلمین انصاری با حضور در جمع کارکنان یگان اطلاعات و شناسایی الکترونیکی ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: نوعا انقلاب هایی که در دنیا انجام شده با اهداف و انگیزه های متفاوتی همراه بوده و نتایجی که از هر کدام آنها به دست آمده نیز متفاوت بوده است.

وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی ایران افزود: ملت عزیز ایران انقلابی را رقم زدند که اهداف بسیار مقدسی به همراه داشت و به خاطر همین مقدس بودن اهداف، مردم تا پای جان و اخرین قطره خونشان برای به ثمر رسیدن آن تلاش کردند.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه اظهار داشت: یکی از بزرگترین این اهداف که اکنون به ثمر نشسته است تشکیل حکومت دینی بوده است لذا یکی از شعارها در دوران انقلاب نیز مبارزه با حکومت طاغوت بود. تشکیل حکومت دینی مسئله ای برگرفته از اهداف انبیاء الهی است چرا که حکومت مال خداست و انبیا الهی و پس از آنان ائمه معصومین علیهم السلام مامور تشکیل آن هستند.

وی ادامه داد: در زمانی که به تقدیر الهی امام در پرده غیبت است اجرای حکومت الهی بر عهده ولی فقیه است و امروز هم تمام عزت، افتخار و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به برکت همین حکومت دینی می باشد.

کد خبر 247618
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز