همشهری آنلاین: امام جمعه موقت تهران، کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی را سربازان لایق امام زمان(عج) و جزو پیشتازان و پیش آهنگان نظام توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» روز شنبه در مراسم آغاز دهه فجر در مسجد النبی(ص) ستاد نهاجا، افزود: باید به درجه ای از خودکفایی، به معنای واقعی برسیم و اجازه ندهیم دشمنان از اسرار کشور بویژه اسرار نظامی مطلع شوند.

وی خطاب به کارکنان نیروی هوایی ارتش گفت: شما کارکنان نیروی هوایی ارتش جزو نخستین گروه های بودید که با امام(ره) بیعت کردید و پایه های رژیم طاغوت را متزلزل ساختید.

صدیقی، کارکنان نهاجا را سربازان لایق امام زمان(عج) و جزو پیشتازان و پیش آهنگان نظام توصیف کرد و گفت، انتظار داریم این کارکنان همواره برای خوشنودی امام زمان(عج)، خصایل اخلاقی خود را حفظ کنند.

وی همچنین مسوولان و کارکنان نیروی هوایی ارتش را به خودسازی و خودیابی و استفاده بهینه از لحظات عمر دعوت کرد و افزود: هر فردی که فرصت ها را ضایع کند مبتلا به اندوه می شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مقاومت و صبر کشور را به خودکفایی کامل می رساند، افزود: در همه عرصه ها از جمله بخش اقتصادی، باید کشور را بسازیم و هر کسی که امید دارد بیگانه و با ارتباط اقتصادی، کشور ما را بسازد، جاعل یا خائن است.

وی خطاب به پرسنل نیروی هوایی گفت: شما ارتشیان و پاسداران و نیروی مسلح، نیروهای قسی القلب و آماده برای کشتار نیستید، بلکه شما نیروهای فرهنگی، معرفتی و عاشق شهادت هستید.

صدیقی افزود: شما پرسنل نهاجا در یک جنگ جهانی با رشادت کامل به مصاف شرق و غرب رفتید؛ در یک جبهه نیروهای رزمی ایران و در جبهه مقابل نیروهای رزمی آمریکا، شوروی، انگلیس و فرانسه و به تعبیری همه دنیا بودند و حتی مرتجعین عرب نیز پول و نفرات خود را در اختیار رژیم بعث قرار دادند، اما شما جانانه در مقابل همه کشورهای دنیا ایستادگی و مقاومت کردند.

گفت: اکنون نیز اگر قدرتمند باشیم، دشمنان نمی توانند برای ما شاخ و شانه کشیده و بگویند گزینه های روی میز داریم.

در این مراسم امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور جانشین نهاجا و امیر سرتپ عزیر نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نهاجا حضور داشتند.

کد خبر 247917
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز